plamki na skórze

11. Data: 2007-01-31 16:09:16

Temat: Re: plamki na skórze
Od: "shia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:45be8807$0$13191$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
> nie widac (juz, wczesniej byly przez jakis czas), a tych plam ciagle coraz
> wiecej przybywa i jakies takie duże sie zrobiły co po niektóre... Co to
> moze byc??? Generalnie wystepują głównie na tułowiu, troche na nogach,
> kilka na szyi... Moze minimalnie sie łuszczą, ale słabo raczej. Co to moze
> byc? Moze to byc jakis grzyb (podejrzewalam drożdzyce, ale nie wiem no)?
> Innych pomysłow nie mamy (uczulenie raczej odpada).
>
> Tutaj są fotki: http://dar02.freestarthost.com/p.htm
>
> Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc, shia

Jest coraz gorzej ; ( Oto najnowsze 2 zdjęcia:

http://dar02.freestarthost.com/pp.htm

I podobno te plamy zaczely sie pojawiac po pogryzieniu przez pchły... Kolega
mial nieszczescie odwiedzic miejsce, gdzie było ich pełno, został pogryziony
(w domu pcheł nie ma), i teraz o, napad plam ; / Czy to moze byc objaw
jakiejs choroby odpchlej, przenoszonej przez pchły czy cos w tym rodzaju...?

pozdrawiam, shia

12. Data: 2007-01-31 18:06:40

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc objaw jakiejs choroby odpchlej, przenoszonej przez pchły czy cos w tym

Uczulenie? Coś podobnego widziałam u koleżanki pogryzionej przez komary..
Inne objawy? Gorączka?
Jedna odzwierzęca związana z pchłami jaka mi się kojarzy to zakażenie
riketsjami, ale nie piszesz nic o objawach typowych dla tyfusu i plamy nie
całkiem takie. (Zresztą po takim czasie to go by chyba gorączka z nóg
ścieła).
Ja bym jednak do lekarza się wybrała i to tak jak najszybciej.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

13. Data: 2007-01-31 18:15:49

Od: Karolina <k...@p...peel> szukaj wiadomości tego autora

shia napisał(a):
> [...]
> mamy (uczulenie raczej odpada).
>
> Tutaj są fotki: http://dar02.freestarthost.com/p.htm
>
> Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc, shia

Czy kolega w ostatnim czasie byl przeziebiony?
Mi to wyglada na lupiez rozowy Giberta, ale nie chce nic sugerowac.

Pozdrawiam
Karolina

14. Data: 2007-01-31 19:06:19

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiejs choroby odpchlej, przenoszonej przez pchły czy cos w tym rodzaju...?

Ludzie, nie wypytujcie na formu, tylko idźcie do drugiego, trzeciego i
czwartego dermatologa, jeżeli trzeba będzie. I prywatnie, jeżeli okaże się to
konieczne. Ja z rozszerzającymi się objawami skórnymi (obejmującym w końcu całą
powierzchnię ciała) wylądowałam w końcu na pogotowiu (swoją drogą, po wizycie u
lekarza pierwszego kontaktu a potem dermatologa)...szkoda czekać, żeby nie było
za późno na leczenie.

Gdybyście byli z okolic Rzeszowa lub samego Rzeszowa, mogłabym polecić dobrego
dermatologa.

pozdrawiam
Anka

15. Data: 2007-01-31 19:26:07

Od: "shia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atupaj" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> było
> za późno na leczenie.
>
> Gdybyście byli z okolic Rzeszowa lub samego Rzeszowa, mogłabym polecić

jestesmy z okolic San Francisco ; / Nie pytaj, ile tam kosztuje wizyta u
lekarza... Na razie przerabiamy jednego "specjaliste", ktory jak na razie
nie wie NIC...

pozdrawiam, shia

16. Data: 2007-01-31 20:00:52

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarza... Na razie przerabiamy jednego "specjaliste", ktory jak na razie

niech kolega tylko zada sobie pytanie, co jest ważniejsze: pieniądze czy
zdrowie?

pozdrawiam
Anka

17. Data: 2007-01-31 20:10:34

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shia"
> jestesmy z okolic San Francisco ; / Nie pytaj, ile tam kosztuje wizyta u
> lekarza... Na razie przerabiamy jednego "specjaliste", ktory jak na razie
> nie wie NIC...

Popatrz na te zdjęcia: http://www.dermnetnz.org/systemic/scurvy.html
Nawet jeżeli podobieństwo jest małe, warto od zaraz brać lecznicze dawki
witaminy C. Nie zaszkodzi.

pozdrawiam, S*

18. Data: 2007-01-31 20:40:02

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Popatrz na te zdjęcia: http://www.dermnetnz.org/systemic/scurvy.html
> Nawet jeżeli podobieństwo jest małe, warto od zaraz brać lecznicze dawki

podobieństwo nie jest małe - podobieństwo jest żadne. nie leczcie człowieka na
forum...

pozdrawiam
Anka

19. Data: 2007-02-01 08:58:58

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podobieństwo nie jest małe - podobieństwo jest żadne. nie leczcie
> człowieka na
> forum...

Podałem link gdzie są opisane inne objawy - one powinny rozstrzygnąć.
Osobiście widziałem takie same plamy które towarzyszyły znanym objawom
niedoboru C. Znikły po uzupełniniu. Temat jest nowy. Może zdjęć przybędzie.
S*

20. Data: 2007-02-01 16:10:27

Od: "Mirabilis " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kolega w ostatnim czasie byl przeziebiony?
> Mi to wyglada na lupiez rozowy Giberta, ale nie chce nic sugerowac.
>
> Pozdrawiam
> Karolina

Tez przyszlo mi do glowy takie skojarzenie po zdjeciach tych zmian...

Pasuje obraz i umiejscowienie zmian.

Napisz czy nie pojawila sie wczesniej (tydzien, dwa tygodnie temu) pojedyncza
zmiana, lekko zluszczajaca na obwodzie? Czy obecne zmiany sa plaskie czy lekko
wypukle?
I oczywiscie czy juz wczesniej nie przechodzil takiego schorzenia bo to sie
pojawia raz w zyciu.

Tak naprawde to ciezko cokolwiek poradzic, chocby dlatego ze w dermatologii
wiele chorob na zdjeciach wyglada baaardzo podobnie :/

Jezeli nie wystepuje swiad to raczej nie pasuje to na grzybice. Do luszczycy
tez nie podobne. Ale to wszystko wnioskowanie po zdjeciach.

Pozdrawiam
Mirab

Orthostatic vital signs?
Pytanie do ortopedy o staw skokowy