planuje posadzic zywoplot,ale mam klopot

1. Data: 2004-05-04 11:47:38

Temat: planuje posadzic zywoplot,ale mam klopot
Od: "Dymitr" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
planuje posadzic zywoplot ,nastawiam sie na ligustre,ponoc jesli sie ja
dobrze przycina jest gesta i dosc wysoka.zywoplot ma biec wzdluz siatki
ktora grodzi mnie od innej dzialki.problem w tym ,ze nie mial bym jak
przycinac tego zywoplotu od strony sasiada.(ciezkie dojscie).czy jest jakies
sprytne rozwiazanie ?zeby krzaki nie przechodzily za siatke? a jesli chodzi
o ligustre ,czy jest jakas inna odmiana zywoplotu z kombinacja : tani,latwy
,ladny,gesty?

pozdrawiam! Marcin

Marcin.W (dymitr)
--[ www.dymitr.of.pl ]-- --[ d...@w...pl ]--

2. Data: 2004-05-04 12:19:42

Temat: Re: planuje posadzic zywoplot,ale mam klopot
Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dymitr" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chodzi
> o ligustre ,czy jest jakas inna odmiana zywoplotu z kombinacja :

Tuja - teraz mozna tanio kupic mlode sadzonki, najlepiej kopane z gruntu -
najtansze. Odmiany kolumnowe lub waskostozkowate. Troche tylko jest to
drozsze od ligustru, ale jakie tanie w utrzymaniu.

Pozdrawiam
AO

nawożenie pomidora
Rododendron(azalia)