plany czołgów G.R.Bradford

21. Data: 2002-08-20 08:58:56

Temat: Re: plany czołgów G.R.Bradford
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fireman" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3d61f261_2@news.vogel.pl...
> przepraszam ale to oczywista pomyłka
> inna grupa, ale wśród modelarzy też są miłośnicy ogrodów i no odwrót
No toś mnie uczieszył... bo już myślałem, że agresja na tej grupie zaczyna
sie materializowac w postaci czołgów lub innego militarnego złomu... :-)))))
> pozdrawiam wszystkich
pozdrowienia odwzajemniam :-)
Janusz

22. Data: 2002-08-20 18:25:37

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Niewygodnie się żyje w ogródku kaktusowym
> niby piękne gdy kwitną lecz uważać musisz
> by którego nie dotknąć, do wrzasku nie zmusić
> i nie zostać zranionym kolcem kaktusowym

Niewygodnie?
Po co się męczyć?
Zajmujesz się kaktusami? Twoje kaktusy wrzeszczą? Moje pieknie kwitły.
Pewnie masz złe podejście.

> Pozdrawiam Qwax
>
> P.s. a propos wulgaryzmów - poczytaj dokładniej - używam je wyłącznie
> do podniesienia ekspresji wypowiedzi

Jeżeli masz do kogoś pretensje i stosujesz swoją ekspresję + wulgaryzmy to
zawsze będzie odebrane to jednoznacznie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

23. Data: 2002-08-20 18:26:13

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Ja Cie też lubię.

Wiem. W każdym posądzonym o słomę w butach, postrzegasz bratnią duszę.
Ponadto, czyż można nie lubić osoby, która nie godząc się na siermiężność
Twoich dowcipów, stymuluje Twój pęd ku wyżynom doskonałości?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

24. Data: 2002-08-21 06:50:09

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Niewygodnie?
> Po co się męczyć?
> Zajmujesz się kaktusami? Twoje kaktusy wrzeszczą? Moje pieknie
kwitły.
> Pewnie masz złe podejście.

Aluzju nie poniał ;-///

Pozdrawiam
Qwax

25. Data: 2002-08-21 07:28:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Wiem. W każdym posądzonym o słomę w butach, postrzegasz bratnią duszę.
> Ponadto, czyż można nie lubić osoby, która nie godząc się na siermiężność
> Twoich dowcipów, stymuluje Twój pęd ku wyżynom doskonałości?

Ło to to!!!
Ulżyło Ci? Lepiej Ci?? No to się cieszę! :-)))
I w dyskusję tej klasy jaką zprezentowaliście niedawno wpuścić się nie dam
:-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

26. Data: 2002-08-21 10:08:24

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Ło to to!!!
> Ulżyło Ci? Lepiej Ci?? No to się cieszę! :-)))
> I w dyskusję tej klasy jaką zprezentowaliście niedawno wpuścić się nie dam
> :-)

To jakieś nieporozumienie. To przecież Ty wciąż mnie zaczepiasz i usiłujesz
mnie - jak piszesz - wpuścić.
Napierasz, molestujesz, napraszasz.
Gdy odpowiadam na Twoje zaczepki to masz mi za złe.
Wygląda na to, że Ty masz prawo bawić się moim kosztem, a ja tylko muszę
wysłuchiwać Twoich mądrości.
Bądź obiektywny i równie surowy względem siebie jak jesteś surowy w ocenach
innych.

Nie stosuj zwrotów:
"> Ło to to!!!
> Ulżyło Ci? Lepiej Ci?? "
Są niezrozumiałe. Pierwsze słowa wyrażają aprobatę, a kolejne - wrogość.
W jednym liście staraj się zawrzeć tylko jedno uczucie: albo wrogość, albo
miłość.
Przecież, na co dzień jesteś zrównoważony.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

27. Data: 2002-08-21 10:51:44

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Są niezrozumiałe. Pierwsze słowa wyrażają aprobatę, a kolejne -
wrogość.......

ło Boże "Co Jaś myślał kiedy myślał, że nie myślał, żeby pomyśleć o
tym o czym nie pomyślał"

Qwax

28. Data: 2002-08-21 11:36:52

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości news:16269-
> ło Boże "Co Jaś myślał kiedy myślał, że nie myślał, żeby pomyśleć o
> tym o czym nie pomyślał"

Co chciałeś przez to powiedzieć?
Z grzeczności zakładam, że coś interesującego.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

29. Data: 2002-08-21 11:52:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jakieś nieporozumienie. To przecież Ty wciąż mnie zaczepiasz i
usiłujesz
> mnie - jak piszesz - wpuścić.
Masz taki odbiór??? Zapewniam Cię, że mylny.
> Napierasz, molestujesz, napraszasz.
Nawet nie marz o molestowaniu przeze mnie! Mam lepsze pomysły.

> Gdy odpowiadam na Twoje zaczepki to masz mi za złe.
Jeżeli za zaczepkę masz mój dość powściągliwy komentarz ( bo przecież o tym
to było) do dyskusji między Tobą, Faberem i Grzegorzem, ktora moim zdaniem
dobre obyczaje na tej grupie panujące trochę popsuła to się najzwyczajniej
mylisz.

> Wygląda na to, że Ty masz prawo bawić się moim kosztem,
Świat mnie bawi Krzysztofie, cały wielki świat! :-))) A Ty przeciez jesteś
jego częścią! A więc....

a ja tylko muszę > wysłuchiwać Twoich mądrości.
Nie: muszę, nie: wysłuchiwać, nie: Twoich mądrości.
Jak najdalszy jestem od zarozumialstwa czemu niejednokrotnie dawałem tu
wyraz; przecież jestem tu dlatego, że wiele sie od Was uczę, wiele cennych
praktycznych rad tu pozyskałem. Od Ciebie też! :-)
Zresztą jak najdalszy jestem też od nauczycielstwa i pouczania....

> Bądź obiektywny i równie surowy względem siebie jak jesteś surowy w
ocenach
> innych.
Zdziwisz się pewnie, ale najsurowiej zawsze oceniam siebie i najczęściej to
nabijam się z siebie samego (potrafię to).

> Nie stosuj zwrotów:
> "> Ło to to!!!
> Są niezrozumiałe. Pierwsze słowa wyrażają aprobatę,

aprobatę kpiącą z karcenia

a kolejne - wrogość.

Pytania mogą być wrogie????
Wykasowałeś słowa "cieszę się"??? Można i tak rozmawiać. Jednakże razem było
to jednoznaczne danie Ci do zrozumienia, że jeżeli potrzebne Ci było dla
dobrego samopoczucia prowokownie mnie lub karcenie to nie ma sprawy. Proszę
uprzejmie. Jeżeli to Ci mogło pomóc???

> Przecież, na co dzień jesteś zrównoważony.
Znów Ci na prowokację odpowiem podobnie:
Świr jestem porąbany, no i co z tego? Lepiej Ci???
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Do całej grupy: wybaczcie! tu się powinno o winoroślach, kwiatkach,
iglakach, kretach, trawnikach, a nawet o storczykach przygruntowych -
jednakże czasem ad personam się zaczyna i potem takie teksty.. Wybaczcie.
J.

30. Data: 2002-08-21 13:57:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Co chciałeś przez to powiedzieć?
> Z grzeczności zakładam, że coś interesującego.

Mam nadzieję że Cię zainteresuje, że chciałem powiedzieć EOT
skończcie już tę przekomarzankę)

EOT
Qwax

Wiciokrzewy