plastry antykoncepcyjne

1. Data: 2005-04-29 20:52:52

Temat: plastry antykoncepcyjne
Od: "aga" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie bardzo wiem, jak zaczac uzywac plastrow po ostatnim opakowaniu
pigulek. W ulotce zalaczono informacje, ze w pierwszym dniu krwawienia
("cyklu miesiaczkowego"), co kompletnie nie wspolgra z moja logika. Czy nie
nalezy zrobic (jak zwykle) 7-dniowej przerwy i nastepnie przykleic
plaster??? Prosze wszystkich kompetentnych o mozliwie jak najszybsza
odpowiedz....
--
aga

2. Data: 2005-04-29 20:57:58

Temat: Re: plastry antykoncepcyjne
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):
> [...]
> nalezy zrobic (jak zwykle) 7-dniowej przerwy i nastepnie przykleic
> plaster??? Prosze wszystkich kompetentnych o mozliwie jak najszybsza

w ulotce powinno być również opisane rozpoczęcie brania (przyklejania)
plastrów jeżeli wcześniej stosowało sie pigułki antykoncepcyjne - w
zalezności od rodzaju, zawartości w nich hormonów - odpowiednie postępowanie

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-04-29 21:14:46

Od: "aga" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plastrów jeżeli wcześniej stosowało sie pigułki antykoncepcyjne - w
> zalezności od rodzaju, zawartości w nich hormonów - odpowiednie

Niestety nie ma podanego konkretnego postepowania po danych pigulkach. Jest
powiedziane tylko, ze po stosowaniu pigulek przykleic pierwszy plaster "w
ciagu pierwszych 24h cyklu miesiaczkowego"

--
aga

4. Data: 2005-04-29 21:29:21

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):

> Niestety nie ma podanego konkretnego postepowania po danych pigulkach. Jest
> powiedziane tylko, ze po stosowaniu pigulek przykleic pierwszy plaster "w
> ciagu pierwszych 24h cyklu miesiaczkowego"

no to masz odpowiedź... więc o co chodzi??

5. Data: 2005-04-29 22:09:37

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 29 Apr 2005 23:14:46 +0200, aga napisał(a):

> Niestety nie ma podanego konkretnego postepowania po danych pigulkach. Jest
> powiedziane tylko, ze po stosowaniu pigulek przykleic pierwszy plaster "w
> ciagu pierwszych 24h cyklu miesiaczkowego"

No to masz jasno napisane. Jeszcze nie rozumiesz?

--
Kaja

stawy
żyłka w odbycie (powrót) :(