plastry po pigulkach

1. Data: 2005-04-29 21:18:09

Temat: plastry po pigulkach
Od: "aga" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie bardzo wiem, jak zaczac uzywac plastrow po ostatnim opakowaniu
pigulek. W ulotce zalaczono informacje, ze w pierwszym dniu krwawienia
("cyklu miesiaczkowego"), co kompletnie nie wspolgra z moja logika. Czy nie
nalezy zrobic (jak zwykle) 7-dniowej przerwy i nastepnie przykleic
plaster??? Prosze wszystkich kompetentnych o mozliwie jak najszybsza
odpowiedz....
--
aga

2. Data: 2005-04-29 21:19:47

Temat: Re: plastry po pigulkach
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ulotce zalaczono informacje, ze w pierwszym dniu krwawienia
> ("cyklu miesiaczkowego"),. Czy nie
> nalezy zrobic (jak zwykle) 7-dniowej przerwy
należy. w trakcie przerwy pojawi się krwawienie i wtedy przyklejasz plaster.

3. Data: 2005-04-29 21:24:07

Od: "aga" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> należy. w trakcie przerwy pojawi się krwawienie i wtedy przyklejasz
> plaster.

Justy,
rozumiem, ze po prostu "normalna" 7-dniowa przerwa i plaster,....?,
dokladnie tak jakbym dalej stosowala pigulki....?
ps. Ty tak wlasnie zrobilas??

4. Data: 2005-04-29 21:33:25

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie tak jakbym dalej stosowala pigulki....?
niedokładnie. pigułki byś łyknęła po 7 dniach; krwawienie pojawi sie zapewne
wcześniej.
naklejasz plaster w pierwszym dniu krwawienia z odstawienia pigułek.

5. Data: 2005-04-29 21:39:27

Od: "aga" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> niedokładnie. pigułki byś łyknęła po 7 dniach; krwawienie pojawi sie
> zapewne
> wcześniej.
> naklejasz plaster w pierwszym dniu krwawienia z odstawienia pigułek.

Ok..dziekuje za pomoc....ale w takim razie mam maly problem...okres zaczal
mi sie w srode, jeszcze trwa.... czy moge w tym momencie przykleic plaster?
(i oczywiscie zabezpieczac sie dodatkowo mechanicznie przez nast.tydzien)...

6. Data: 2005-05-01 22:25:16

Od: "mari" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ginekolog nie doradzil Ci co powinnas zrobic?
Mi doradzil, po normalnej 7-dniowej przerwie po skonczeniu opakowania
tabletek, 7 dnia przyklejam plaster, nie po pojawieniu sie krwawienia z
odstawienia, tabletki zabezpieczaja Cie w trakcie tej 7-dniowej przerwy,
oczywiscie pod warunkiem ze po niej znowu zaczniesz stosowac hormony - bez
wzgledu czy w tabletkach czy w formie plastra.

plastry antykoncepcyjne
stawy
żyłka w odbycie (powrót) :(
Paragon z apteki