plastry antykoncepcyjne juz są dostępne?

1. Data: 2004-01-06 10:25:07

Temat: plastry antykoncepcyjne juz są dostępne?
Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
usilnie próbuje dowiedzieć się o plastry antykoncepcyjne, czy juz mozna u nas
kupić? ale na razie nie znalazłam w żadnej aptece. Interesuje mnie rłównież
cena, bo wydają mi sie rewelacyjne, szczególnie dla kogos kto wiecznie
zapomina brać tabletek...
Pozdrawiam Goska

2. Data: 2004-01-06 20:24:29

Temat: Re: plastry antykoncepcyjne juz są dostępne?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

plastry Evra są zarejestrowane, ale maja się pojawić dopiero podobno od
kwietnia

3. Data: 2004-01-07 16:01:41

Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> plastry Evra są zarejestrowane, ale maja się pojawić dopiero podobno od
> kwietnia

Dziękuje bardzo,.....pytałam w aptece- nic nie wiedzą, nie mają, a do lekarza
dopiero sie wybieram, więc chyba poczekam.
Pozdrawiam Gośka

4. Data: 2004-01-07 22:27:26

Od: Mr Dygi <d...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

"justy" <m...@o...pl> wrote in news:btf5hq$pqu$1@news.onet.pl:

> plastry Evra s? zarejestrowane, ale maja sie pojawic dopiero podobno od
> kwietnia

A jak ze skutecznoscia takich plastrow? Na rowni z pigulkami?

--
pozdr. Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

5. Data: 2004-01-07 22:47:31

Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> --
> pozdr.  Dygi [GG 1027078]
> dygimail(at)poczta(dot)f

Skuteczność taka sama, nakleja się raz na tydzień, potem przerwa, chociaż
czytałam że kobieta nie powinna ważyć powyżej 100 kg.Zaletą jest również
możliwość stosowania przez kobiety chore na np. cukrzycę. A cena ...podobno
jak pigułki.
pozdrawiam Gośka

6. Data: 2004-01-08 09:50:16

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuje bardzo,.....pytałam w aptece- nic nie wiedzą, nie mają,
bo tego typu informacje najpierw docierają do lekarzy. apteki są informowane
duzo później lub wcale.

hypotrofia płodu
dystonia wegetatywna
Jaki preparat z żeń-szeniem ?