Re: plastyka lakotek - artoskopia

From: k...@g...com
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: plastyka lakotek - artoskopia
Date: 13 Apr 2007 05:15:49 -0700

On 13 Kwi, 11:30, "Hesia" <h...@i...pl> wrote:
> na 18 czerwca wyznaczono mi termin artoskopi kolana - zaleczenie
> chondromalacji, zszycie lakotek (o ile sie jeszcze da) i co tam w praniu
> wyjdzie. poniewaz w szpitalu tak szybko ze mna sie obeszli, ze mam full
> pytan bez odpowiedzi poki co (a poniewaz zabieg mam 130 km od domu ciezko mi
> z tymi pytaniami wrocic do lekarza). moze ktos mial taki zabieg i moglby mi
> nieco podpowiedziec, doradzic.
> mianowicie:
> -czy przed zabiegiem powinnam byc zaszczepiona np na zoltaczke, czy tez moze
> i sepse (szpital w opolu, czyli w centrum zarazy)
> [...]
Okres chodzenia o kulach zależy od tego co się będzie robiło.
Przykładowo po szyciu łękotki może być zalecone 6 tygodni Niezależnie
od tego wstałbym z łóżka wieczorem po operacji (z kulami).
Rehabilitacja powinna trwać prawdopodobnie od teraz, operacja powinna
przerwać ją na jeden dzień i zmienić jej schemat. Ale to sciene-
fiction dla większości ludzi.
Ból pooperacyjny po opisywanych zabiegach będzie raczej mały
(wystarczy pewnie tabletka).