platynowe włosy

1. Data: 2003-03-06 08:45:05

Temat: platynowe włosy
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jaka farba jest na tyle mocna a jednocześnie nie robi siana z
włosów a da ładny platynowy kolor. Mam bardzo oporne włosy i próbowałam już
wszystkich dostępnych farb (Palette, Loreal, Belle Color, Wella) i nic
odrosty są rude i pomimo kilkukrotnego farbowania nadal są rude. A reszta
włosów owszem przez pierwsze parę dni jest platynowa ale kolor się zmywa
choć farba niby ma oznaczenie - KOLOR TRAWY. Już sama nie wiem bardzo mi
zależy aby wyrównać ten kolror a raczej kolory które teraz mam na głowie. A
wizyta u fryzjera to wydatek za duży jak na mowe finanse i jednorazowy
wypad.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Kinga

1. Data: 2003-03-06 10:18:46

Temat: Re: platynowe włosy
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk "Fockx" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b471q9$nrb$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
>
> Z góry dziękuję za odpowiedzi.
>
> Kinga
>
> O! poruszyłaś temat który mnie też dotyczy, chcę ładny platynowy blond,
bez rudo, żółtych odrostów, czekam z niecierpliwością, jakie posypią się
podpowiedzi i będę śledzić ten temat.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-03-06 10:44:47

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wystarczy zafarbowac i oczekiwac dlugotrwalego efektu. Nalezy tez
uzywac odpowiednich kosmetykow do wlosow farbowanych: szampony, odzywki,
pianki. Ja uzywam kosmetykow firmy schwarzkopf (nie pamietam jak to sie
pisze) i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona-kolor sie utrzymuje do
nastepnego farbowania;-)

wybielanie zabkow
St. Ives-maseczka z glinki mineralnej
Planthacea Herbapolu