playboy itp...

1. Data: 2002-04-19 20:17:27

Temat: playboy itp...
Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestm zdania pań, czy ogladanie nagich kobiet
czyli tgz erotyki (czasami pornografii) przez chłopaków, narzeczonych,
mężów... można podciagnąc
pod emocjonalna zdardę? : )
Podobno mężczyźni sa wzrokowcami... : )))

promyczka

_________________________________________ Marta ICQ#:140870797 Current ICQ
status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142140870797 More ways to
contact me: http://wwp.icq.com/140870797

1. Data: 2002-04-19 20:17:34

Temat: Re: playboy itp...
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

promyczka wrote:

> [...]
> mężów... można podciagnąc
> pod emocjonalna zdardę? : )
> Podobno mężczyźni sa wzrokowcami... : )))

Nie podobno, tylko SĄ, wzrokowcami.

Niedługo, to padnie pytanie, czy patrzenie na obcą kobietę
na ulicy, można podciągnąć pod zdradę :-O

Przy odrobinie wyobraźni, to każdą można sobie wyobrazić nago
;-DD

--
GABi

1. Data: 2002-04-19 20:25:43

Temat: Odp: playboy itp...
Od: "A KuKu!!!" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja dziewczyna poprosila mnie zebym sciagnal jej z netu zdjecia nagich
facetow i bardzo sie jej podobaly!!! co Ty na to?????????????????

1. Data: 2002-04-19 20:27:41

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A KuKu!!!" wrote:

> moja dziewczyna poprosila mnie zebym sciagnal jej z netu zdjecia nagich
> facetow i bardzo sie jej podobaly!!! co Ty na to?????????????????

Na co ??
:-O

--
GABi

1. Data: 2002-04-19 20:31:35

Od: "A KuKu!!!" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na co ??

nie Ty Promyczka, chodzi o Promyczke ona mysli ze na ogladanie zdjec monopol
maja tylko faceci... ohh jak bardzo sie myli!!!

1. Data: 2002-04-19 21:00:23

Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A KuKu!!!" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nie Ty Promyczka, chodzi o Promyczke ona mysli ze na ogladanie zdjec
monopol
> maja tylko faceci... ohh jak bardzo sie myli!!!

Ludzie kochani..... to juz o zdanie nie można was zapytac bo robicie z
człowieka dewote seksualną!
eeeee...... ; )
Ja tez mam na dysku fotki gołych facetów, gołych bab tez mam od cholery bo
mój brat je
zbiera.
Więc ja na to jak na lato ; )

promyczka

1. Data: 2002-04-19 21:51:26

Od: ika zuzeloth <i...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 19 Apr 2002 22:25:43 +0200, A KuKu!!!
(m...@p...gazeta.pl) na moim ekranie zjawia się z tekstem
<a9pue4$htn$1@onyx.icpnet.pl>:

>moja dziewczyna poprosila mnie zebym sciagnal jej z netu zdjecia nagich
>facetow i bardzo sie jej podobaly!!! co Ty na to?????????????????

Bleh, fuj!!!!
Dużo ładniejsze i estetyczniejsze są nagie kobiety.

--
ika - umop apisdn
[egocentryczka]

1. Data: 2002-04-20 09:31:04

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth" news:a9q3d2$el7$1@news.tpi.pl
> Dużo ładniejsze i estetyczniejsze są nagie kobiety.

Przecież to jest oczywiste :)
W końcu faceci wiedzą na co (kogo) lubią sobie popatrzeć ;)

1. Data: 2002-04-20 10:03:13

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A KuKu!!! <m...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9puov$ifk$...@o...icpnet.pl...

> nie Ty Promyczka, chodzi o Promyczke ona mysli ze na ogladanie zdjec
monopol
> maja tylko faceci... ohh jak bardzo sie myli!!!

Wg mnie z postów Promyczki to nie wynikało. To raczej Twoja wyobraźnai tak
uważa...
A oglądanie innych przedstawicieli płci przeciwnej?
Chyba najbardziej zależy od 2 parametrów:
- od tego jaki ja jestem
- od tego jak kształtuje się mój stały związek.

Są takie relacje, że chce się oglądać tylko TĄ JEDYNĄ OSOBĘ i nikogo więcej.
Ważne by, jesli są takie relacje, to je obustronnie szanować.

Serdeczności z Lublina
Marek

1. Data: 2002-04-20 10:05:55

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ika zuzeloth <i...@i...CIACH.pl> napisała:
> Bleh, fuj!!!!
> Dużo ładniejsze i estetyczniejsze są nagie kobiety.

A z facetów, to najbardziej są kuszący ...
bramkarze w drużynach hokejowych ;-)

Słoneczne uśmiechy z Lublina
Marek

wiosenny kryzys w zwiazku..jest takie cos?
Re: ZDRADA - pytanie do kobiet...
moje lęki
INKWIZYCJA ATAKUJE ! na Politechnice Slaskiej
zyczenia przedslubne;-)