plec dzidziusia ;)

1. Data: 2004-05-08 18:39:22

Temat: plec dzidziusia ;)
Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj dowiedzialam sie ze bede miala chlopca. Jestem w 21 tygodniu ciazy.
Ale bardzo chcialam miec dziewczynke. Bardzo sie ciesze , wazne zeby
dzidzius byl zdrowy, ale mam pytanie. Lekarz powiedzial ze na 95 % chlopiec,
czy slyszaliscie moze o takim przypadku badz mieliscie sami taki przypadek
ze mowiono ze na 100% chlopiec a urodzila sie dziewczynka? Zazwyczaj, czesto
jest tak ze mowia ze dziewczynka a rodzi sie chlopiec. Wiadomo, mozna jakos
nie zauwazyc co jest poniedzy nogami, ale czy mozliwe ze bede miala
dziewczynke jednak?
Ciesze sie niezmiernie ze wogole bede miala dzidziusia,ale marzylam o tym by
ubierac sukieneczki:)

2. Data: 2004-05-09 12:32:06

Temat: Re: plec dzidziusia ;)
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj dowiedzialam sie ze bede miala chlopca. Jestem w 21 tygodniu
ciazy.
> Ale bardzo chcialam miec dziewczynke.

Sorry, ale juz teraz współczuje twojemu dziecku.

pozdr

cherokee

3. Data: 2004-05-09 14:14:07

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, ale juz teraz współczuje twojemu dziecku.

a ja wspolczuje tobie

4. Data: 2004-05-09 18:03:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 May 2004 16:14:07 +0200, Baby Doll wrote:

> a ja wspolczuje tobie

A ja wiem, co Cherokee miała na myśli i uważam, że co prawda trochę
obcesowo, ale zwróciła uwagę na ważny problem.

Pamiętam pewien przypadek kobiety, która miała kilku synów i urodził jej
się kolejny, ale ze znacznie zniekształconymi zewnętrznymi narzadami
płciowymi (spodziectwem, niezstąpionymi jądrami). Panią uprzedzono, że
dziecko będzie wymagać obserwacji, korekty chirurgicznej itd, ale pani
tak chciała mieć dziewczynkę, że "zapomniała" o tym. Chłopiec co prawda
figurował w USC jako chłopiec, ale na co dzień reagował na żeńskie imię
i - jak piszesz - był ubierany w sukieneczki.
W końcu jakiś lekarz nie mógł tego wytrzymać, pociągnął za wszelkie
możliwe sznurki i dziecko trafiło do szpitala. Niespecjalnie było co z
nim robić, bo cała diagnostyka była zrobiona przy urodzeniu (znaczy
określono kariotyp jako męski, znaleziono gonady w kanałach pachwinowych
itp), chłopiec został skonsultowany przez chirurga, ustalono, że
istnieje mozliwość chorurgicznej korekty zarówno w jedną, jak i drugą
"stronę" i tu mój kontakt z chorym się urwał, więc nie wiem, jak sprawa
się skończyła. Chłopiec miał wtedy około 8 lat, czuł się dziewczynką,
budowę ciała miał chłopięcą... Wyobrażasz sobie tą tragedię? Przede
wszystkim dla dziecka?...

A co do meritum sprawy: W USG AFAIK raczej bardziej szuka się moszny z
zawartością lub warg sromowych, niż 'tego co między nogami'. Tym
niemniej z uwagi na samą metodę jak i na to, że ocenia człowiek, który z
natury rzeczy może się pomylić, istnieje możliwość, że płeć noworodka
będzie inna, niż opisana w USG. Tak więc z kupowaniem ubranek dla
konkretnej płci radzę się powstrzymać do momentu porodu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

5. Data: 2004-05-09 19:05:03

Od: "homa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee ma rację. Tak wiele rodzin pragnie mieć dziecko, a z różnych
powodów mieć go nie będą. Wobec takich sytuacji z przykrością czyta się
takie wypowiedzi
"baby doll"

6. Data: 2004-05-09 20:48:28

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 9 May 2004 21:05:03 +0200, na pl.sci.medycyna, homa napisał(a):

> Tak wiele rodzin pragnie mieć dziecko, a z różnych
> powodów mieć go nie będą. Wobec takich sytuacji z przykrością czyta się
> takie wypowiedzi

Ludzie - litosci...
Czy naprawde takim wielkim przestepstwem jest to ze ktos bardziej by wolal
dziewczynke ale skoro bedzie chlopczyk to tez bedzie ukochany i
wyczekiwany?
Z tego co wiem to spora czesc panow chcialaby miec choc jednego syna. Czy
nalezy ich wyklac za te "zachcianki"?

I nie rozumiem argumentow w stylu "tyle osob chcialoby miec wogole dziecko
a nie moze a Ty marudzisz..." oraz przytaczania przykladow jakichs
patologii.
Tu nie chodzi o te osoby - ale o jedna - autorke watku.
To ze w Etiopii nie maja co jesc nie oznacza ze musi mi wszystko smakowac.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

7. Data: 2004-05-09 22:55:58

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cherokee ma rację. Tak wiele rodzin pragnie mieć dziecko, a z różnych
> powodów mieć go nie będą. Wobec takich sytuacji z przykrością czyta się
> takie wypowiedzi
> "baby doll"

To widocznie nie wiesz o co mi chodzi
i nie wiesz jak sie ciesze ze bede miala dzidziusia:)

8. Data: 2004-05-09 22:56:52

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tu nie chodzi o te osoby - ale o jedna - autorke watku.
> To ze w Etiopii nie maja co jesc nie oznacza ze musi mi wszystko smakowac.

Dzieki.
Widze ze jako jedyna wiesz o co mi chodzi;)

9. Data: 2004-05-10 20:49:50

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys byl jeden Profesor...
zawsze w 100% okreslal plec dziecka przed porodem...
pacjentki walily tlumnie...
przychodzi np. p. Kowalska do Profesora... on bada i mowi: "bedzie
chlopczyk"
i w notesiku przy dacie pisze wyraznie "Kowalska - dziewczynka"
jak zgadl... wszystko bylo OK...
jak sie pomylil i pacjentka przychodzila z reklamacja otwieral kajecik
i pytal o date badania...
potem pokazywal notatke i mowil: "Pani wybaczy, jestem juz starszym
czlowiekiem, co pomysle to zapisze, choc jezyk czasem powie cos
innego"...

to co widac w USG nie zawsze potem zgadza sie po porodzie... czasem
pepowina sie zlosliwie ulozy... czasem cos "cos" zasloni... zawsze
jest ryzyko bledu...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny