plewienie irgi

11. Data: 2004-07-05 20:15:54

Temat: Re: plewienie irgi - droga krzyżowa
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:iPhGc.185960$DG4.80187@fe2.columbus.rr.com...
news:ccc8h3$h40$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Bo ja wiem? Zawsze mozesz sprobowac. Prawde mowiac, sumacze
> odrosty korzeniowe wyrywa sie bardzo latwo.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Jak na razie pozostawiam kilka odrostów dla gości odwiedzających mój
ogród a resztę kosiarą ciach ... ale jest to tylko sposób doraźny ... Ale
jak sobie pomyślę że musiałabym go wykopywać i nie daj Bóg zostaną mi
korzenie w ziemi i potem jeszcze z nowymi walczyć to wiesz co :-(((

Serdecznie Miłka

12. Data: 2004-07-05 20:29:04

Temat: Re: plewienie irgi
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Chyba zastosuję sposób podany
> przez Michała i rozplenię podagrycznik :)))
> Pozdrawiam - Zosia

A ja słyszałam że łatwo można się pozbyć podagrycznika przez notoryczne
usuwanie mu liści. Ponoć tego nienawidzi i w skutek tego zamiera. Czy to
prawda ???

Serdecznie Miłka

13. Data: 2004-07-05 20:33:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:ccccvj$me3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak na razie pozostawiam kilka odrostów dla gości odwiedzających mój
> ogród a resztę kosiarą ciach ... ale jest to tylko sposób doraźny ...

Dlaczego dorazny? Mozna uznac za staly.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2004-07-05 20:48:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:QWiGc.185977$DG4.1205@fe2.columbus.rr.com...
> "Miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> Dlaczego dorazny? Mozna uznac za staly.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Albo tak, stały. W końcu trzeba będzie tę czynność doliczyć do innych
typu plewienie. Tylko jak tu taką lianę wyciągnąć jak na jej drodze stanie
posadzona przeze mnie funkia ???

Serdecznie Miłka

15. Data: 2004-07-05 21:18:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:cccdtn$br4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A ja słyszałam że łatwo można się pozbyć podagrycznika przez notoryczne
> usuwanie mu liści. Ponoć tego nienawidzi i w skutek tego zamiera. Czy to
> prawda ???

Jezeli robisz to codziennie przez kilka miesiecy, to mozliwe.
Mnie sie nie udaje.

Pozdrowienia,
Michal

16. Data: 2004-07-05 21:22:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:cccf1m$gt0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Albo tak, stały. W końcu trzeba będzie tę czynność doliczyć do innych
> typu plewienie. Tylko jak tu taką lianę wyciągnąć jak na jej drodze stanie
> posadzona przeze mnie funkia ???

Funkia? Drobiazg. Mnie sumaki wyrastaja w gaszczu roz pomarszczonych
(Rosa rugosa). To jest dopiero lamiglowka (i draporeka).

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2004-07-05 21:39:00

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
notoryczne
> usuwanie mu liści. Ponoć tego nienawidzi i w skutek tego zamiera. Czy to

Ty pozbywasz się podagrycznika a ja uprawiam go w donicy ma takie ładne
pstre liście
do gruntu nie posadzę >jeszcze by mi przyszło pielić go w ognikach.

pozdrawiam Teresa

18. Data: 2004-07-05 21:41:45

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Teresa napisał:

> Ty pozbywasz się podagrycznika a ja uprawiam go w donicy ma takie ładne
> pstre liście
> do gruntu nie posadzę >jeszcze by mi przyszło pielić go w ognikach.

W ognikach mam margaretki:-(
Jak kwitną, to ogników nie widać...
Kożca pielenia tez nie:-)

Pozdrawiam
Marta

19. Data: 2004-07-05 22:17:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message news:ccchv3$t2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ty pozbywasz się podagrycznika a ja uprawiam go w donicy ma takie ładne pstre
liście
> do gruntu nie posadzę jeszcze by mi przyszło pielić go w ognikach.

Jak ma pstre liscie to mozna bez obawy do gruntu.
Ten prawdziwy, ktorego sie pozbyc nie mozna, ma
liscie jednolicie zielone.

Pozdrowienia,
Michal

20. Data: 2004-07-06 07:16:18

Od: "tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Ps. Tadziu - jutro odwiedza mnie Majka
> ze Szczecina, a Ty kiedy?
hehe
jak pamietam
Ty do mnie wybierasz sie gdzies od jesieni ubr
:)
a Majka wracajac z Poznania zajedzie do Ciebie
czy tym razem tylko do Gorzowa dojedzie
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe