plewienie irgi

1. Data: 2004-07-05 16:55:46

Temat: plewienie irgi
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Jak już pisałam w którymś z poprzednich
postów - "plewienie irgi to droga krzyżowa".
Wiecie co - jest jeszcze gorzej, nawet nie
myślałam. Chyba zastosuję sposób podany
przez Michała i rozplenię podagrycznik :)))
A na poważnie - to po tym plewieniu
efekt jest imponujący. Tak jakbym umyła
lustro.
Czy ktoś przeszedł przez coś takiego ?

Pozdrawiam - Zosia

Ps. Tadziu - jutro odwiedza mnie Majka
ze Szczecina, a Ty kiedy?

2. Data: 2004-07-05 17:46:38

Temat: plewienie irgi - droga krzyżowa
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Jak już pisałam w którymś z poprzednich
> postów - "plewienie irgi to droga krzyżowa".
> Wiecie co - jest jeszcze gorzej, nawet nie
> [...]

A'propos drogi krzyżowej to czy ktoś usuwał korzenie sumaka octowca w
zakładanym właśnie klombie ???
Ten to ma pajęczynę korzeni !!! A mówią ze korzenie sięgają tak jak korona
wyznacza ... ha ha ... chyba nie tyczy się to sumaków. To dopiero droga
krzyżowa :-/

Umordowana Miłka

3. Data: 2004-07-05 17:58:13

Temat: Re: plewienie irgi - droga krzyżowa
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyznacza ... ha ha ... chyba nie tyczy się to sumaków. To dopiero droga

Wiedziałam czego nie sprowadzać do swojego
ogrodu. A zastanawiałam się nad octowcem.
A swoją drogą to nie wiem co gorsze - plewienie
irgi, usuwanie korzeni octowca czy może
dzielenie potężnie rozrośniętego liliowca.
Na tego ostatniego przydałby się kilof :))
Pozdrawiam - Zosia

4. Data: 2004-07-05 18:02:46

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccc4tm$dra$1@atlantis.news.tpi.pl Zosia
<z...@m...gorzowwlkp.com> napisał(a):

> A swoją drogą to nie wiem co gorsze - plewienie
> irgi, usuwanie korzeni octowca czy może
> dzielenie potężnie rozrośniętego liliowca.
> Na tego ostatniego przydałby się kilof :))

Hejka. Wszystko to pieszczoty w porównaniu z plewieniem wokół
berberysu. ;-(
Pozdrawiam kłująco Ja...cki

5. Data: 2004-07-05 18:13:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:ccc47f$b1i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A'propos drogi krzyżowej to czy ktoś usuwał korzenie sumaka octowca w
> zakładanym właśnie klombie ???

A samego sumaka usunelas? Jesli nie, to niedlugo bedziesz miala korzenie z powrotem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-07-05 18:40:47

Od: "AgaWa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> wrote

> A swoją drogą to nie wiem co gorsze - plewienie
> irgi, usuwanie korzeni octowca czy może
> dzielenie potężnie rozrośniętego liliowca.
> Na tego ostatniego przydałby się kilof :))

Nic tak nie cieszy, jak nieszczescie blizniego! ;-)))

Okazuje sie, ze ja wcale nie mam tak najgorzej z perzem
na pustym polu, bo nic mnie nie kluje, a korzenie mam
tylko z drzew owocowych, rosnacych
tu chyba przed pol wiekiem :-))

Pozdrawiam, szczesliwa niemozebnie
AgaWa

7. Data: 2004-07-05 18:57:33

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:sTgGc.185949$DG4.168865@fe2.columbus.rr.com...
> "Miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> A samego sumaka usunelas? Jesli nie, to niedlugo bedziesz miala korzenie z
powrotem.

Nie usunęłam i chyba go zostawię. Ładny jest ogólnie, taki afrykański, a
czerwony na jesień. Ale wiesz Michale, wokół niego jest inny klomb który
często przekopuję pazurkami i tam nie ma korzeni. Może jak ten nowy klomb
też będę drapać i przetrząsać to może będę mu przeszkadzać w wrastaniu
korzeniami. Jak sądzisz ???
Bo wiesz, w tej chwili usuwam trawnik przerośnięty korzeniami sumaka przez
który przerastał sobie swobodnie z niezmąconym spokojem.

Serdecznie Miłka

8. Data: 2004-07-05 19:17:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:ccc8h3$h40$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> często przekopuję pazurkami i tam nie ma korzeni. Może jak ten nowy klomb
> też będę drapać i przetrząsać to może będę mu przeszkadzać w wrastaniu

Bo ja wiem? Zawsze mozesz sprobowac. Prawde mowiac, sumacze
odrosty korzeniowe wyrywa sie bardzo latwo.

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2004-07-05 19:44:12

Temat: Re: plewienie irgi
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiecie co - jest jeszcze gorzej, nawet nie
> myślałam. Chyba zastosuję sposób podany
> przez Michała i rozplenię podagrycznik :)))

Podagrycznik niewiele da, mam i to i irgi :)

> A na poważnie - to po tym plewieniu
> efekt jest imponujący. Tak jakbym umyła
> lustro.
> Czy ktoś przeszedł przez coś takiego ?

Taaa...przechodziłam, po kilka latach przemierzania tej drogi poszłam na
łatwiznę i powiedziałam jednej z irg papa, druga została zmiejszona do 1 m
kw., ale tez mnie kusi, zeby się z nią pozegnać, skrzyp, mniszek i irga to
mieszanka dołująca.

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-07-05 19:47:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał(a):

> Hejka. Wszystko to pieszczoty w porównaniu z plewieniem wokół

Ja kilka lat temu poprzycinałam delikatnie swojego berberysa bodaj
ottawskiego, nie chciało mi się zebrać gałązek i teraz mam, za każdym razem
jakaś pozostała po tym przycięciu malutka gałazka z cierniami sie znajdzie
i wbija mi sie w paluchy ;(
A plewienie wokół ostrożenia głowacza, to dopiero raj dla masochistów :))

Pozdrawiam
Kaśka

ciemierniki
Trawnik - pomocy !!!