plizzz(2)

1. Data: 2002-04-05 10:51:34

Temat: plizzz(2)
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie...
czy można przygotować ciasto do pizzy położyć na nie farsz o godz. 16 ale
np. upiec już do końca np.o 22 gdy rodzinka wraca do domu??

JM.

1. Data: 2002-04-05 11:04:41

Temat: Re: plizzz(2)
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie...
> czy można przygotować ciasto do pizzy położyć na nie farsz o godz. 16 ale
> np. upiec już do końca np.o 22 gdy rodzinka wraca do domu??

Chyba nie...jak surowe ciasto to za bardzo wyrośnie a potem klapnie a jak
podpieczone to farsz, szczególnie jesli z sosem pomidorowym rozmoczy ciasto.
To moze lepiej upiec pizze a potem podgrzac ja w piekarniku, zeby nie była
taka rozmiękła jak z mikrofali?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-04-05 11:19:29

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

MJ <m...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Mam pytanie...
> czy można przygotować ciasto do pizzy położyć na nie farsz o godz.
> 16 ale np. upiec już do końca np.o 22 gdy rodzinka wraca do
> domu??

A zamrozić nie mozesz?

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.prv.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-04-05 11:48:46

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MJ schrieb:

> Mam pytanie...
> czy można przygotować ciasto do pizzy położyć na nie farsz o godz. 16 ale
> np. upiec już do końca np.o 22 gdy rodzinka wraca do domu??

nie. Ciapa się zrobi. Zamrozić też nie zamrozisz, bo chyba nie masz
zamrażarki wysokiej mocy. Ja bym zrobił ciasto, na blachę i w zimne
miejsce odstawił. Farsz przed pieczeniem.

Waldek

1. Data: 2002-04-05 12:06:17

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> nie. Ciapa się zrobi. Zamrozić też nie zamrozisz, bo chyba nie masz
> zamrażarki wysokiej mocy. Ja bym zrobił ciasto, na blachę i w zimne
> miejsce odstawił. Farsz przed pieczeniem.
>
> Waldek

do lodówki z tym ciastem.

Wkn

1. Data: 2002-04-05 12:15:45

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ wrote:

> Mam pytanie...
> czy można przygotować ciasto do pizzy położyć na nie farsz o godz. 16 ale
> np. upiec już do końca np.o 22 gdy rodzinka wraca do domu??
>
> JM.

A jakby tak samo ciasto upiec (na "blado") a potem (przed 20.) wrzucic
na to farsz?
--
Gosia

Re: Poszukuje :)))
Schab nadziewany serem z niebieskim przerostem pleśniowym...
Babka z czekladą.
kolacja we dwoje
Witam i pytam.