płyn do higieny intymnej bezzapachowy

1. Data: 2004-01-05 18:36:07

Temat: płyn do higieny intymnej bezzapachowy
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

strasznie mnie wkurza mieszanka zapachu mydła
z zapachem miejsc intymnych, a te wszystkie plyny brzoskwiniowe i inne
tez mi nie pasują...
jest jakis płyn bezzapachowy?
interesuje mnie każdy od najniższej połki do najwyższej.
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2004-01-05 18:42:52

Temat: Re: płyn do higieny intymnej bezzapachowy
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> tez mi nie pasują...
> jest jakis płyn bezzapachowy?
> interesuje mnie każdy od najniższej połki do najwyższej.

Ja lubię (i stosuję) żel Avonu. Jest b. wydajny, dość tani (10, 90 zł) i
całkiem ładny ma zapach.

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2004-01-05 18:50:40

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez mi nie pasują...
> jest jakis płyn bezzapachowy?
> interesuje mnie każdy od najniższej połki do najwyższej.

avon mimo ze pachnie to jest calkiem mily i delikatny zapach, w porownaniu z
okropnie landrynkowa zaiaja....bleeeeee
oriflame ponoc nie pachnie, ale ze nie probowalam nie bede polecac
a pozatym to cos mi ktos polecal w aptece (pewnie pani magr) do tych celow
co ponoc nie pachnie tylko ze mam skleroze i nie pamietam.......
zbij....:)))))
a reszta masz racje okropnie zajezdza sztucznie landrynkowym zapachem :)

pozdr

1. Data: 2004-01-05 19:03:55

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ula.p napisał:
> [...]
> tez mi nie pasują...
> jest jakis płyn bezzapachowy?
> interesuje mnie każdy od najniższej połki do najwyższej.
Najlepszy plyn pod wzgledem zastosowania jest Lactacyd Femina.Ma bardzo
delikatny zapach, nie uczula, lagodzi wrecz stan zapalny, utrrzymuje
prawidlowe pH.Polecam! Mozna kupic w aptece ale tez w supermarketach (
widzialam w Tesco)
Bezzapachowe sa AA.
Jednak Lactacyd femina polecany jest nawet dla dzieci, tzn do podmywania
dla malych dziewczynek oraz przy stanach zapalnych.
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-05 19:06:04

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez mi nie pasują...
> jest jakis płyn bezzapachowy?
> interesuje mnie każdy od najniższej połki do najwyższej.

Bielenda ma ciekawy plyn z serii herbacianej. Ale to tez kwestia polubienia
zapachu...

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl

1. Data: 2004-01-05 19:45:09

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak Lactacyd femina polecany jest nawet dla dzieci, tzn do podmywania
> dla malych dziewczynek oraz przy stanach zapalnych.
a znasz moze przyblizone ceny tych płynów?
--
---

1. Data: 2004-01-05 19:59:16

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ula.p napisał:

> a znasz moze przyblizone ceny tych płynów?

Lactacyd femina ok 12 zl, choc w promocji widzialam i po 8,99 zl.Jest
dosc gesty i wydajny, wystarcza mala kropelka do jednorazowego uzycia ;-)
Minus- brak pompki dozujacej, ulatwiajacej pobranie plynu.Ale jest
naprawde dobry.Hafsa

1. Data: 2004-01-05 20:43:03

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> Najlepszy plyn pod wzgledem zastosowania jest Lactacyd Femina.Ma bardzo
> delikatny zapach, nie uczula, lagodzi wrecz stan zapalny, utrrzymuje
> prawidlowe pH.Polecam!

O to, to. Niezły jest, mnie go zaleciła moja pani ginekolog:))

> Bezzapachowe sa AA.

Dokładnie. Zanim zaczęłam używać Lactacyd Femina byłam wierna wyłącznie temu
bezzapachowemu Oceanica. Też jest bardzo dobry.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-05 20:47:50

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dosc gesty i wydajny, wystarcza mala kropelka do jednorazowego uzycia ;-)
> Minus- brak pompki dozujacej, ulatwiajacej pobranie plynu.

To fakt, aplikacja jest utrudniona niestety, zdecydowanie przydałaby się
pompka. Ja zrobiłam mariaż starego z nowym wykorzystując butelkę po płynie
AA Oceanica ułatwiającej dozowanie płynu Lactacyd:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-05 23:38:56

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa <k...@N...pl> napisał/a:
> Bielenda ma ciekawy plyn z serii herbacianej. Ale to tez kwestia
> polubienia zapachu...

Zgadzam się. Zielona herbata Bielendy jest znakomita! Nie podrażnia,
daje mi uczucie świeżości. Poza tym jest bardzo ekonomiczna, gdyż jest
w formie pianki.
I wydaje mi się, że jej zapach jest b. przyjemny.
Cena ok. 6 zł (w Carrefure)

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

ambiwalentne odczucia po zakupach ......... mam nadzieje ze nie [OT]
[OT] FAQ - przypiminam:-)
Alphol
alt.pl.opowiadania.eroty czne
Tabletki Alphol