plyn micelarny Vichy

1. Data: 2007-02-09 12:51:21

Temat: plyn micelarny Vichy
Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze glownie po to zeby napietnowac firme Vichy - namietnie uzywalam plynu
micelarnego i chwalilam go wszem i wobec. Pod koniec stycznia nie moglam juz
kupic w aptece - podobno zmiana opakowania, dostalam probke na przeczekanie.
A dzis prosze-nowe opakowanie owszem - ale zamiast 300ml to mamy tylko
200ml, a cena? Ta sama :-((
Chyba sie troszke ktos pomylil jesli uwaza, ze klienci nie zwracaja na takie
rzeczy uwagi.
I teraz pytanie: jakas inna firma produkuje cos podobnego? Zeby z calej
twarzy zmywalo makijaz i bylo do wrazliwych oczu jednoczesnie? i w miare
bezzappachowe :-)
pozdrawiam,
Aga

2. Data: 2007-02-09 14:39:24

Temat: Re: plyn micelarny Vichy
Od: Kyoanna <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-02-2007 o 13:51:21 Aga <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> I teraz pytanie: jakas inna firma produkuje cos podobnego? Zeby z calej
> twarzy zmywalo makijaz i bylo do wrazliwych oczu jednoczesnie? i w miare
> bezzappachowe :-)

Płyn micelarny Biodermy - Sensibio H2O (też do kupienia w aptece). Używam
już od dłuższego czasu i bardzo sobie chwalę.

Aśka

3. Data: 2007-02-09 15:14:38

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyoanna" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> Płyn micelarny Biodermy - Sensibio H2O (też do kupienia w aptece). Używam
> już od dłuższego czasu i bardzo sobie chwalę.

Moja bratowa super-alergiczka też używa i też chwali.

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Kłamstwo obiegnie połowę miasta zanim prawda wdzieje buty
http://leslawa-ignaszewska.com

4. Data: 2007-02-09 15:39:26

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I teraz pytanie: jakas inna firma produkuje cos podobnego? Zeby z calej
> twarzy zmywalo makijaz i bylo do wrazliwych oczu jednoczesnie? i w miare
> [...]

Od dłuższego czasu używam płynu Avene - Micellar lotion, czy też Lotion
micellaire.Bardzo go lubię, butelka 200ml, cena....w Niemczech płacę coś
ok.12-14euro, w Polsce, po przeliczeniu, zapewne wyjdzie mniej więcej to
samo. Do kupienia w aptece.
Pozdrawiam
Ela

5. Data: 2007-02-09 15:40:37

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płyn micelarny Biodermy - Sensibio H2O (też do kupienia w aptece).
> Używam już od dłuższego czasu i bardzo sobie chwalę.

Możesz napisać, jaka jest jego cena i pojemność?
Pozdrowienia
Ela

6. Data: 2007-02-09 17:14:41

Od: " Aga" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za pomoc - widze, ze jednak ta pojemnosc 200ml kroluje u
innych producentow tez i cena ok. 40zl tez :-) Trzeba sie bedzie pogodzic...
Dobrze chociaz ze te plyny sa wydajne.
pozdrawiam,
Aga

7. Data: 2007-02-09 17:17:33

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Możesz napisać, jaka jest jego cena i pojemność?
> Pozdrowienia
> Ela

U mnie w aptece 250 ml 32,95 zł.

--
Nika
Pisz tutaj

8. Data: 2007-02-09 17:17:42

Od: "Monika Z" <z...@w...beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce za butelkę 500 ml z przesyłką (8 zł) zapłaciłam 53,38 zł.
Zamawiałam akurat Sebium.
W ciągu 3 dni załatwiłam wszystko, zamówiłam, zapłaciłam i 3 dnia przesyłkę
otrzymałam.
Zamawiałam tu http://sklep.apteka-cito.pl/ i polecam aptekę. Jestem
zadowolona.
Jak ktoś jest na miejscu w Krakowie to może sobie odebrać i nie ponosi
kosztów przesyłki.
W aptekach u mnie w mieście kosztowały więcej.
Pozdrawiam

Monika Z

9. Data: 2007-02-09 20:51:13

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płyn micelarny Biodermy - Sensibio H2O (też do kupienia w aptece). Używam
> już od dłuższego czasu i bardzo sobie chwalę.

Też tego używam, mam już trzecie opakowanie. Cena w Krakowie 27-37zł. Ja
kupuję w Super Pharm i na ogół jest drożej, ale co jakiś czas robią
promocję własnie na 27 zł.
K.

10. Data: 2007-02-10 21:10:56

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> micellaire.Bardzo go lubię, butelka 200ml, cena....w Niemczech płacę coś
> ok.12-14euro, w Polsce, po przeliczeniu, zapewne wyjdzie mniej więcej to

A czym Elu podmywasz sie po stosunku, jak kisielek z ciebie wypływa??

--
przytule i obrzygam# 5793410

http://sukinkot.blox.pl

coś dla ciebie