płyta gazowa a reling kuchenny

1. Data: 2004-06-29 14:27:11

Temat: płyta gazowa a reling kuchenny
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam taki problem:

w zabudowie kuchennej chce miec reling ale moja plyta gazowa jest po srodku
ciagu szafek.

jak mam to zrobic:
1. dac reling op calosci i nie przejmowac sie ze jest 50cm nad kuchenka i
20cm pod wyciagiem?
2. dac dwa kawalki relingu i 60cm przerwy nad plyta gazowa?

1 wydaje mi sie byc optycznie lepszy ale czy reling nad gazem nie jest
jakims duzym utrapieniem?

musta

1. Data: 2004-06-29 14:28:51

Temat: Re: płyta gazowa a reling kuchenny
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]czy reling nad gazem nie jest
> jakims duzym utrapieniem?

A nie będziesz sobie zahaczać garnkami stawianymi na/zdejmowanymi z tylnych
palników?

Pozdrawiam
Hanka, co by chyba jednak dała dwa kawałki
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-06-29 14:33:30

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie będziesz sobie zahaczać garnkami stawianymi na/zdejmowanymi z
tylnych
> palników?

nie, plyta tez jest z 5 cm od sciany a 50 cm wysokosci to naprawde duzo

martwie sie tylko o taki kleisty brud, ktory widze oczami wyobrazni

musta

1. Data: 2004-06-29 14:37:09

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] martwie sie tylko o taki kleisty brud, ktory widze
> oczami wyobrazni

E. To zobacz oczami wyobraźni kawałek szmatki nasączonej ludwikiem :) Akurat
z gładkiej metalowej rury to jest bardzo mały problem (w porównaniu np. z
fugą między kafelkami). Ja się jednak zastanawiam nad tym zahaczaniem -
czasem trzeba zdjąć coś z tylnego palnika, kiedy na przednim stoi coś
dużego. Podnosisz garnek dość wysoko, czasem lekko przechylasz... weź to
może sprawdź doświadczalnie, co? :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-06-29 15:14:08

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem trzeba zdjąć coś z tylnego palnika, kiedy na przednim stoi coś
> dużego. Podnosisz garnek dość wysoko, czasem lekko przechylasz... weź to

a o tym nie pomyslalem!

musta idacy robic eksperymenty

1. Data: 2004-06-30 14:01:51

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> wrote in message

> 1. dac reling op calosci i nie przejmowac sie ze jest 50cm nad
kuchenka i
> 20cm pod wyciagiem?

Dać reling po całości. Optycznie lepszy, garkami się nie zawadza a i
miejsca na powieszenie różności tez więcej. Że co? Że niby nad płytą
gazową mało to miejsce jest użyteczne? Etam! W mojej cud-kuchni nad
płyta gazową właśnie na relingu mieszka sobie mała patelnia (w stanie
wiszącym) oraz takie fajne relingowe coś do odstawiania "roboczej"
łyżki w czasie kucharzenia. "Coś" składa się z konstrukcji
wsporczo-objemczej dla łyżki oraz metalowej miseczki na ewentualne
ociekające resztki sosu/zupy/samniewiemczegojeszcze.

A na unoszące się znad kuchni i osiadajace na relingu tłuste opary
znakomicie pomaga ściera :-)

J.

Program do projektowania Kuchni
Deski na wymiar - Warszawa