płyta grzewcza nad zmywarka

1. Data: 2006-08-14 17:46:41

Temat: płyta grzewcza nad zmywarka
Od: "Bart Simpson" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Planuję remont bardzo małej kuchni i zastanawiam się czy są
przeciwwskazania do zamontowania płyty grzewczej (elektrycznej) nad
zmywarką.

Czy nad zmywarką będzie dostatecznie dużo miejsca dla płyty ?
Czy wysoka temperatura nie uszkodzi zmywarki ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi
--
Bart Simpson
s...@h...pl

2. Data: 2006-08-14 22:40:01

Temat: Re: płyta grzewcza nad zmywarka
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart Simpson" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> Czy nad zmywarką będzie dostatecznie dużo miejsca dla płyty ?

ZTCW pod płytą powinna być pozostawiona wolna przestrzeń gdzieś ok. 10 cm -
tzw. ślepa szuflada.
Rozwiązanie, o jakim myślisz, jest raczej niepraktykowane.
Upewnij się jeszcze tutaj: http://www.muratordom.pl/8108.htm
Ja bym jednak odradzała. Takie sprzęty wytwarzają za dużo ciepła, by mogły
być zamontowane blisko siebie.
Iwona

3. Data: 2006-08-15 08:17:16

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmywarką.
>
> Czy nad zmywarką będzie dostatecznie dużo miejsca dla płyty ?
> Czy wysoka temperatura nie uszkodzi zmywarki ?
jak pytałem w firmie, która ma mi wykonać meble czy jest taka opcja - to
dostałem odpowiedź żę nie da się ze względu na to że się nie zmieści - z tym
że ja chciałem płytę gazową ...

R.

4. Data: 2006-08-15 08:42:40

Od: annikka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bart Simpson napisał(a):
> [...]
> zmywarką.
>
> Czy nad zmywarką będzie dostatecznie dużo miejsca dla płyty ?

A na jakiej wysokości będziesz miał blaty? Zmywarka ma ok. 80 cm
wysokości, płyta też ma swoją grubość. Oceń sam.

> Czy wysoka temperatura nie uszkodzi zmywarki ?

Nie mam pojęcia. Zresztą zmywarka też wydziela ciepło...

Ania

5. Data: 2006-08-15 13:23:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bart Simpson napisał(a):

> Czy nad zmywarką będzie dostatecznie dużo miejsca dla płyty ?
> Czy wysoka temperatura nie uszkodzi zmywarki ?

Z tego co wiem, jest nawet takie gotowe rozwiązanie płyta + zmywarka pod
nią. Nie wiem, jak to się fachowo nazywa, ale na pewno coś takiego
widziałam. Jak będę miała chwilkę, to poszukam na stronach producentów
albo sam to zrób.

Ewa

6. Data: 2006-08-15 13:35:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie chodzi mi o coś takiego:

http://www.megamedia.pl/agd-kuchnie-zestawy-kuchenne
/candy-trio-501.php

Ewa

7. Data: 2006-08-15 18:30:02

Od: "Bart Simpson" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Aug 2006 15:35:16 +0200, medea <e...@p...fm> wrote:

> Dokładnie chodzi mi o coś takiego:
>
> http://www.megamedia.pl/agd-kuchnie-zestawy-kuchenne
/candy-trio-501.php

Ciekawe rozwiązanie. Wezmę je pod uwagę.

Dziękuję

--
Bart Simpson
s...@h...pl

8. Data: 2006-08-16 07:48:03

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie, pod płytą musi pozostać wolne miejsce. Sama płyta ma
grubość blatu kuchennego, więc pozostaje kwestia jego wysokości.
Sama mam szafki kuchenne wyższe niż standardowe, ale zmywarka stoi
klasycznie na cokole 10 cm (a nad nią, a pod blatem mam blendę - ok.
3-4 cm). Jeśli postawisz zmywarkę na maksymalnie obniżonych nogach,
a blat nie będzie na standardowych 85 cm, a powiedzmy na 90 cm,
wszystko powinno być ok.
Pozostaje kwestia wizualna, czy to ładnie, kiedy zmywarka jest
nierówno, a górą duża blenda ;)

9. Data: 2006-08-16 08:28:01

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Bart Simpson napisał(a):

/candy-trio-501.php

> Ciekawe rozwiązanie. Wezmę je pod uwagę.

tylko je najpierw dobrze obejrzyj... w sumie w pelni funkcjonalna jest
tylko plyta, bo reszta.. zmywareczka chyba po podwieczorku :-) a
piekarnik wielkosci mikrofalowki... a cena jak za trzy sprzety oddzielnie.
Jezeli sie ma bardzo male mieszkanie i chce sie miec to wszystko
to jeszcze, ale chyba tylko w tym wypadku

Sierp

10. Data: 2006-08-16 09:24:11

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmywarką.
>
> Czy nad zmywarką będzie dostatecznie dużo miejsca dla płyty ?
> Czy wysoka temperatura nie uszkodzi zmywarki ?

Ja bede miala takie rozwiazanie w mojej kuchni. Kuchnia jest bardzo mala,
wyszedl modol: 80cm - 60cm - 80cm.
W tej sytuacji aby nie dzielic dodatkowo frontow jedynym miejscem na
zmywarke jest to pod plyta (bede miala elektryczna). Ze zmywarki korzystam
juz od dluzszego czasu i nie zauwazylam aby wydzielaly sie z niej jakies
duze ilosci ciepla (zreszta pod plyta czesto jest piekarnik - tez zrodlo
ciepla). Co do wysokosci to wys. zmywarki dostosowuje sie przeciez do ciagu
szafek - maja zdejmowany blat. U mnie to wszystko bylo brane pod uwage,w
sobote zacznie sie montaz mebli wiec przekonam sie czy moj pomysl sie
sprawdzi.
Poszukaj w archiwum, tez jakis czas temu o to pytalam ;-)

pozdrawiam
Iwona

Beam on floor - zmywarki
instalacja elektryczna w gotowych ściankach k-g
jak sie dostac do bebna pralki?
opinie o lodówkach potrzebne
jakie zelazko