płyta relaksacyjna

1. Data: 2007-12-30 20:00:39

Temat: płyta relaksacyjna
Od: Nigra <E...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem mam za zadanie nagrac płytę z muzyką relaksacyjna tzn.
musze wybrać kilka melodii a na ich tle wstawic słowa. Niestety nie
mam pojecia jak to zrobić, jakiego użyć top tego programu i jaki
sprzet jest do tego potrzebny prosze o pomoc.

Dzieki

2. Data: 2007-12-30 20:44:04

Temat: Re: płyta relaksacyjna
Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 12:00:39 -0800 (PST), Nigra napisał(a):

> [...]
> mam pojecia jak to zrobić, jakiego użyć top tego programu i jaki
> sprzet jest do tego potrzebny prosze o pomoc.

Poszukaj np. Ocean Sounds, Yanni albo Terry Oldfield. A przy okazji skąd
akurat takie zadanie ?

3. Data: 2007-12-30 20:56:19

Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 21:44:04 +0100, Nagash napisał(a):

> Poszukaj np. Ocean Sounds, Yanni albo Terry Oldfield. A przy okazji skąd
> akurat takie zadanie ?

Co do programów to spróbowałbym Nero SoundTrax oraz Nero Wave Editor. Jeśli
nie to poszukaj jakiegoś darmowego miksera audio w necie.

4. Data: 2008-01-02 13:20:44

Od: "Z" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nigra" <E...@g...com
> napisała w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
> mam pojecia jak to zrobić, jakiego użyć do tego programu i jaki
> sprzet jest do tego potrzebny prosze o pomoc.

Do zrealizowania tego zadania wystarczą Ci dwie rzeczy:
1. Książka Valerio Albisetti'ego "Trening autogeniczny" - wydana w 2005
[dołączona jest do niej płyta CD z wzorcowymi nagraniami tego typu]
2. Program Audacity - Darmowy edytor audio.
[Umożliwia nagrywanie i odtwarzanie muzyki, importowanie i eksportowanie
plików WAV i MP3.
Można go używać także do edycji plików dźwiękowych - dzielenia, kopiowania,
wklejania,
miksowania ścieżek lub wprowadzania efektów dźwiękowych do nagrań.]
Pobrać go możesz tu:
http://audacity.sourceforge.net/download/

Możesz również zrobić miksowanie "na żywo":
- puszczasz muzykę z CD,
- w odpowiednich momentach czytasz wcześniej przygotowany tekst
- a całość nagrywasz na jakimkolwiek magnetofonie kasetowym.

Pozdrawiam - Zyga.

Kwestia sumienia
Re: Elektryczny młynek do pieprzu
Co to może być ?