plyta wiorowa + laminat - czym to skleic?

1. Data: 2005-01-03 13:52:48

Temat: plyta wiorowa + laminat - czym to skleic?
Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie prosze: jakim klejem przykleic pasek laminatu do ucietego
brzegu blatu z plyty wiorowej?

2. Data: 2005-01-03 14:31:06

Temat: Re: plyta wiorowa + laminat - czym to skleic?
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malwinka" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:crbioi$1bu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Poradzcie prosze: jakim klejem przykleic pasek laminatu do
> ucietego brzegu blatu z plyty wiorowej?

Jakimś montażowym proponuję.
A jeszcze lepiej - proponuje poszukać gotowych boczków do blatów,
są sprzedawane w dokładnie tym samych wzorach i kolorach co i
blaty, mają naniesiony klej "na gorąco", do blatu przyprasowywuje
się je żelazkiem (temperatura "dwie kropki", nie grzać w jednym
miejscu tylko prasować).

J.

3. Data: 2005-01-03 15:17:35

Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> [...]
> naniesiony klej "na gorąco", do blatu przyprasowywuje się je żelazkiem
> (temperatura "dwie kropki", nie grzać w jednym miejscu tylko prasować).

Wiesz, to jest blat z Ikei i mial w pudle takie paski w kolorze blatu do
przyklejenia w razie potrzeby skrocenia, mam zamiar ich uzyc w miejscu
spotkania blatu z kuchenka gazowa. Nie maja niestety kleju.

A myslicie, ze wikol bedzie ok?

4. Data: 2005-01-03 16:12:48

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malwinka" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:crbnnj$rlo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A myslicie, ze wikol bedzie ok?

Wikol raczej nie. Juz prędzej ta tak reklamowana, wikolopodobna
"ośmiorniczka", ogólnie to przereklamowany szajs, ale do takich
zastosowań będzie OK no i mozna ją w niewielkiej tubce kupić, a
"montażowy" chyba tylko w dużych tubach jest dostępny i wyciskacz
jeszcze do niego trzeba.

J.

5. Data: 2005-01-03 16:53:36

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyklejenia w razie potrzeby skrocenia, mam zamiar ich uzyc w miejscu
> spotkania blatu z kuchenka gazowa. Nie maja niestety kleju.

Wikol jest chyba nieodporny na wodę...

--
Marek

6. Data: 2005-01-03 17:36:02

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisalo:

> Użytkownik "malwinka" <m...@g...pl> napisał w
> wiadomo?ci news:crbnnj$rlo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wikol raczej nie. Juz prędzej ta tak reklamowana, wikolopodobna
> "o?miorniczka", ogólnie to przereklamowany szajs, ale do takich
> zastosowań będzie OK no i mozna j? w niewielkiej tubce kupić, a
> "montażowy" chyba tylko w dużych tubach jest dostępny i wyciskacz
> jeszcze do niego trzeba.

Patexa superfix sprzedaja w tubach po 250ml do ktorych nie potrzeba
wyciskacza. Cena ok. 8 zl. Male opakowania sa tylko troche tansze.

.

7. Data: 2005-01-03 18:42:13

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogryzek" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.1c43a0f1cf0485a598974e@news.icm.edu.pl...

> Patexa superfix sprzedaja w tubach po 250ml do ktorych nie
> potrzeba
> wyciskacza. Cena ok. 8 zl. Male opakowania sa tylko troche
> tansze.

Acha, no i super. Na pewno będzie lepszy od tego g..na o nazwie
osmiorniczka ;-)

J.

8. Data: 2005-01-04 09:16:23

Od: "Marvin" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przyklejenia w razie potrzeby skrocenia, mam zamiar ich uzyc w miejscu
> spotkania blatu z kuchenka gazowa. Nie maja niestety kleju.

A skąd wiesz że kleju nie ma? Ten klej do prasowania wygląda tak jakby go
nie było :) Przeprasuj kawałek zanim zaczniesz smarować wikolem.

Marvin

9. Data: 2005-01-04 09:30:15

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marvin" <u...@p...fm> wrote in message

> A skąd wiesz że kleju nie ma? Ten klej do prasowania wygląda tak
jakby go
> nie było :) Przeprasuj kawałek zanim zaczniesz smarować wikolem.

Dobry pomysł :-) Bo tez mi się to aż dziwne wydaje. Ten klej na
boczkach od blatów jest zwykle nanoszony w postaci ułożonych w gęstą
szachownicę romboidalnych kropek. Jak się po nim paznokciem podrapie,
to się te kropki rozdrapują, są takie gumowo-ciągnące w konsystencji -
najprostszy test.

J.

10. Data: 2005-01-04 11:37:40

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szachownicę romboidalnych kropek. Jak się po nim paznokciem podrapie,
> to się te kropki rozdrapują, są takie gumowo-ciągnące w konsystencji -

nas 100% klej tam jest - sprawdz zelazkiem na jakims fragmrncie

a na pewno nie stosuj kleju montazowego z tuby bo jest miekki i sie nie
nadaje

musta

kosztorys domu
znowu pralka prosze o wyjaśnienie pojęć
Zmywarka Electrolux - dobra czy nie dobra?
Instrukcje obslugi oraz katalogi czesci zbieram a cenniejsze skupuje
jak sie kładzie panele podłogowe ?