krzew co ma takie wieeelkie kwiaty

21. Data: 2004-04-12 16:45:33

Temat: Odp: krzew co ma takie wieeelkie kwiaty
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:oXwec.21137$n...@f...columbus.rr.com...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
news:c5e5kv$2fi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak to? Helianthus vinifera :-)

Kto ma i się podzieli?? :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

22. Data: 2004-04-12 17:05:15

Temat: Re: krzew co ma takie wieeelkie kwiaty
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:c5eh4j$q70$1@atlantis.news.tpi.pl...

| Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
| grup dyskusyjnych napisał:oXwec.21137$n...@f...columbus.rr.com...
| > "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
| news:c5e5kv$2fi$1@nemesis.news.tpi.pl...
|
| > Jak to? Helianthus vinifera :-)
|
| Kto ma i się podzieli?? :-)

A może być połówka? :-))))

A nawiasem mówiąc należałoby jednak przeprowadzić jakieś poszukiwania. Bo
jeśli krewny ziemniaka jest pnączem, wśród nasturcji pnącza się znajdą, to
kto wie, czy słonecznik też gdzieś nie rośnie taki dziwny? Ewentualnie
mogłaby słonecznika udawać sanwitalia - tylko to w skali mikro, nie makro;-)

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2004-04-12 20:43:44

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kto wie, czy słonecznik też gdzieś nie rośnie taki dziwny? Ewentualnie
> mogłaby słonecznika udawać sanwitalia - tylko to w skali mikro, nie

To jak to jest z tym pnącym słonecznikiem, jest takowy czy to tylko blef ???
Zatroskana MS

24. Data: 2004-04-12 22:18:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c5ev9g$4bg$...@n...news.tpi.pl...

> To jak to jest z tym pnącym słonecznikiem, jest takowy czy to tylko blef
???

Jeżeli do tej pory nawet nie bylo to należało go wymyśleć. Ładny byłby. ;-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

25. Data: 2004-04-12 22:32:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> ???
>
> Jeżeli do tej pory nawet nie bylo to należało go wymyśleć. Ładny byłby. ;-))

Mala manipulacja genetyczna ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2004-04-13 22:31:38

Temat: Re: pnącze zimozielone
Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czyli wiciokrzew Henrego, rośnie niezamocno, kwitnienie skromne. Liście
> częściowo opadają, ale za to budzi się najwcześniej ze wszystkich
> wiciokrzewów. Ja wolałabym wiciokrzew pomorski ( L. peryclimenum),
> przewiercień ( L. caprifolium) lub Tellmanna ( L. tellmanniana) bo kusząco
> urzekająca pachną podwieczór ... i przyciągają żadkie i ogromne zawisaki
do

Ten ostatni nie pachnie! Ma za to duże kwiaty.

Andrzej
http://www.arboretum.pl

hiacynty
Ile?