po b.dlugiej przerwie

1. Data: 2001-07-28 21:21:35

Temat: po b.dlugiej przerwie
Od: "SHARK" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po b.dlugiej przerwie. Kiedyś jako Michal Brys mialem
przyjemnosc podzielic sie przepisem na Delfin Spagetti i kluski z czerstwej
bulki a la moja ciotka z Bawarii.Wkrotce sie uaktywnie i przesle nowe
przepisy

1. Data: 2001-07-28 21:44:18

Temat: Re: po b.dlugiej przerwie
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SHARK <h...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9jvack$slo$...@n...tpi.pl...

> Witam wszystkich po b.dlugiej przerwie. Kiedyś jako Michal
Brys ...(ciach)

Witaj po metamorfozie.
Koniecznie Nam cos napisz bo My tutaj gaworzymy jak przy
kawce i brakuje chyba silnej męskej dłoni. Dziewuchy szaleją
na łaczach, prezentują wdzięki w internecie (polecam) i nie
chca gotować. ( a jeszcze jakies kwiaty z cukinii w włosy
wpinają ?) A ja dziś zjadłam golonkę ( świetnie smakuje w
pełnym słoncu o 15stej) Sam widzisz - sezon ogórkowy.
agataW.

1. Data: 2001-07-28 21:49:08

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-28 21:59:59

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:008401c117ae$9d887a40$0200a8c0@BeataMoryl...

Witaj Herbatko.
Barszczyk z krykietem mogę zawsze i wszędzie. Maniakalnie
uwielbiam barszcz ale nigdy w życiu nie zjem go z
ugotowanymi oddzielnie kartoflami. Moja mama tak czasem "
odwalała" ( i dobrze o tym wie) zupę w tygodniu ( tata jest
maniakiem dwoch dań a zwłaszcza zup). Obrzydlistwo i nie ma
to nic wspólnego z barszczem ukrainskim. (z resztą nie miało
miec). W restauracjach, barach i przyczepach zawsze testuję
barszcze.

AgataW.

1. Data: 2001-07-28 22:19:24

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-28 22:29:19

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:00a101c117b2$d8699460$0200a8c0@BeataMoryl...

Najlepszym wynalazkiem Polakow jest Wigilia. Barszcz z
uszkami , karp smażony, kapusta z grzybami. Nic dodać.
Uwielbiam zupy. Wszelkiej maści ( owocowa to nie zupa więc
nie lubię - a przypominam amatorom o powolnym wymieraniu
wiśni- to z nich robi się najobrzydliwszą owocową).

A jak się wyśpię to może podam przepis na zupę z mielonym
mięsem i papryką. To jest dopiero fajne w upał.

AgataW.

1. Data: 2001-07-28 22:37:49

Temat: Odp: po przerwie i po plażowaniu.
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jve6u$d82$...@n...tpi.pl...

> A jak się wyśpię to może podam przepis na zupę z mielonym
> mięsem i papryką. To jest dopiero fajne w upał.

Na koniec pochwalę się Wam, że mam zaprzyjaźniony dom, w
ktorym podczas 40sto upału w samo południe zawsze mogę
liczyć na gorący, tłusty i z taaakimi oczami rosołek. Przy
takich stopniach na dworze nie ma szoku termicznego po
rosole ( a przy chłodniku za duża różnica temperatur).
Polecam wszystkim na wakacjach w tropikach.

Agata w.

p.s. ...a we mnie się zawsze gotuje jak widzę ten rosół i po
raz kolejny słyszę, żebym jadła bo rosołek jest zdrowy i nie
przytyję jak zjem ( a na dworze beton się topi).

Otwarcie cyklu "Kuchnia Bozenki" :)
kabaczkowe placki
Noze WMF - warto?
pichcenie vs palaszowanie