po czym mozna poznac homoseksualiste?

1. Data: 2003-03-27 14:27:14

Temat: po czym mozna poznac homoseksualiste?
Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o gesty, zachowania itp. Czuje sie obiektem zainteresowania
pewnego pana. Nie tylko ja to zauwazylem, jednak nie mam calkowitej
pewnosci. To dosc skomplikowana osobowosc i bezposrednim pytaniem moglbym
zrobic wiele zlego. Nie bardzo wiem jak sie zachowac.

PS. Nie, nie trolluje.

--
Piotrek

1. Data: 2003-03-27 14:39:02

Temat: Re: po czym mozna poznac homoseksualiste?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl <k...@g...pl>

> [...]
> pewnosci. To dosc skomplikowana osobowosc i bezposrednim pytaniem moglbym
> zrobic wiele zlego. Nie bardzo wiem jak sie zachowac.

Napisałeś: "czuję się obiektem zainteresowania pewnego pana"
Jak to się objawia?

P.

1. Data: 2003-03-27 14:52:09

Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał
>Napisałeś: "czuję się obiektem zainteresowania pewnego pana"
>Jak to się objawia?

Dosc subtelnie. Rozmawia ze mna wiecej niz z pozostalymi osobami. Cos
dziwnego dzieje sie w przypadku kontaktu wzrokowego - opuszcza/odwraca
spojrzenie tak, jakby byl zawstydzony. Choc nie jestem pewien czy tylko
rozmawiajac ze mna. Nie przejawia wyraznego zainteresowania kobietami, tzn.
nie podrywa, nie stara sie oczarowac, nie prowokuje rozmowy. Jednak nie
zauwazylem, aby spogladal z zaciekawieniem na mezczyzn. Dosc ciezko mi to
rozgryzc. Moze to po prostu przejaw normalnej sypatii wstydliwego wobec
kobiet mezczyzny. Zastawic jakas 'pulapke'?

1. Data: 2003-03-27 15:03:39

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik <k...@g...pl> po krótkim
namyśle nic nie mówiąc powiedział w
wiadomości b5v27i$1on$...@o...ols.vectranet.pl...
> [...]
> pewnosci. To dosc skomplikowana osobowosc i bezposrednim pytaniem moglbym
> zrobic wiele zlego. Nie bardzo wiem jak sie zachowac.

A może to tsobie wyobrażasz, a może ty wysyłasz coś, czego nie zuważasz, a może to ty
odbierasz coś, bo akurat to chcesz
odbierac, na to jestes wyczulony.
Wydaje mi się nic nie mówić, albo już doprowadzić do konkretnej konfrontacji i
odpowiednio zareagować na to zrozumiele i
konkretnie.

1. Data: 2003-03-27 15:05:39

Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał
> Jakiego to rodzaju relacja?
> Nauczyciel/wykładowca - uczeń/student?

Student/student. Znamy sie od 4 lat, oboje mamy po 22.

PS. Skad taki szybki wniosek, ze mam mniej wiecej tyle lat?

1. Data: 2003-03-27 15:09:05

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> <k...@g...pl> napisał(a):
> Zastawic jakas 'pulapke'?
Hm, z pułapkami uważaj, bo sytuacja może się odwrócić :)

--
esta

1. Data: 2003-03-27 15:10:33

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl <k...@g...pl>

<snip>

1. Data: 2003-03-27 15:14:22

Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"d.v.(r)" <ofc(usun to)@op.pl> napisał
> [...]
> Wydaje mi się nic nie mówić, albo już
> doprowadzić do konkretnej konfrontacji
> i odpowiednio zareagować na to zrozumiele i

Nie sadze. Mialem to wrazenie od pewnego czasu, jednak nie rozmawialem o
nim z nikim. Tydzien temu moja znajoma stwierdzila, ze chyba wpadlem owej
osobie w oko. Mial to byc jedynie zart, jednak pare innych osob momentalnie
stwierdzilo, ze rowniez im sie tak wydaje.

1. Data: 2003-03-27 15:16:56

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości b5v3m9$63r$...@o...ols.vectranet.pl...
> [...]
> rozgryzc. Moze to po prostu przejaw normalnej sypatii wstydliwego wobec
> kobiet mezczyzny. Zastawic jakas 'pulapke'?

Ty przede wszystkim określ sie co chcesz osiagnac, i jaki masz cel, bo możesz
skrzywdzic niewinnego czlowieka i moze dojsc do
tragedii, po drugie, jesli juz jest homoseksualny, to........ to nie wim co, daj mu
zyc po prostu i tyle chyba. wazne zebys
nie skrzywdzil kogos i juz.

1. Data: 2003-03-27 15:19:03

Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"d.v.(r)" <ofc(usun to)@op.pl> napisał
> [...]
>i moze dojsc do tragedii, po drugie, jesli juz jest homoseksualny,
>to........ to nie wim co, daj mu zyc po prostu i tyle chyba. wazne

Chce sie dowiedziec jaki jest jego cel. Nie traktuje tego nawet jako
krzywdzenie kogos. Zdarza sie po prostu. Owa osoba ma jasnosc co do mojej
heteroseksualnej orientacji, stad tez moze wynika jej niezdecydowane
zachowanie.

Re: Ciało
eksperyment Zimbardo
reality szoł na bardzo żywo