po depilacji

1. Data: 2002-08-21 07:46:01

Temat: po depilacji
Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

kobietki, powiedzcie, jak sobie radzicie z wrazliwa skora po depilacji lub
goleniu? jak mozna zapobiec infekcjom, podraznieniom?? bede wdzieczna za
odpowiedz

pozdrawiam

goha

1. Data: 2002-08-21 07:59:54

Temat: Re: po depilacji
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia" <t...@m...meil> napisal w wiadomosci
> kobietki, powiedzcie, jak sobie radzicie z wrazliwa skora po depilacji lub
> goleniu? jak mozna zapobiec infekcjom, podraznieniom?? bede wdzieczna za
> odpowiedz

Na infekcje i podraznienia to tylko higiena pomaga, ale... Sa rózne balsamy
po depilacji, które lagodza podraznienia. To czego uzywa moja kosmetyczka
jest skuteczne.
Duzo zalezy od tego, czy uzywasz wosku, czy sie golisz. Przy goleniu dobrze
jest uzywac faktycznie jednorazowo jednorazowych ostrzy, przy depilacji
woskiem zwracac uwage na to by wosk nie byl zbyt goracy.
Zadna z tych metod nie pomaga na wrastajace wlosy - jesli wlosy nie rosna ci
prawie prostopadle do skóry tylko skosnie lub prawie równolegle to masz po
prostu niestety wyjatkowego pecha :-(
Czasem mozna miec równiez pecha i dac sie czyms zarazic w zakladzie
kosmetycznym wtedy lepiej zmienic kosmetyczke... i oczywiscie wybrac sie do
dermatologa.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-21 08:21:46

Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> napisał(a) na
pl.rec.uroda:

>Uzytkownik "Gosia" <t...@m...meil> napisal w wiadomosci
>
>Na infekcje i podraznienia to tylko higiena pomaga, ale... Sa rózne balsamy(...)

higiena jest zawsze bezwzglednie:o) ale mimo to miewam problemy...

>Duzo zalezy od tego, czy uzywasz wosku, czy sie golisz. Przy goleniu dobrze
>jest uzywac faktycznie jednorazowo jednorazowych ostrzy(...)

nie stosuje wosku. gole. jednak nie mam problemu wrastajacych wloskow. po
prostu skora przez kilka dni (nie zawsze) jest podrazniona. zalatwiam to
zwykle szorstka gabka, ale wtedy, gdy skora jest zdrowa, wloski trzeba
znowu golic (nie dotyczy to nog - z nimi nie mam problemow). dlatego
zastanawiam sie, czy jest jakis sposob, by w ogole uniknac "nieefektownych
przygod"... no bo po co golic, skoro nie-golone wyglada ladniej?;o)

dzieki za odpowiedz

pozdr- goha

1. Data: 2002-08-21 08:43:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <t...@m...meil> napisał w wiadomości
> nie stosuje wosku. gole.

A dlaczego nie wosk? Wosk jest skuteczny na dłużej i bardzo osłabia włosy -
odrasta ich mniej i słabsze.
Przy goleniu masz tak: golisz, potem masz podrażnioną skórę, o praktycznie
zanim Ci się to złagodzi musisz znowu golić bo ci odrastają włosy
(napisałaś, że podrażnienie trwa kilka dni). Użyjesz wosku i jeśli cię nawet
podrażni to potrwa to tyle samo co przy goleniu, a następny wosk dopiero za
miesiąc...

1. Data: 2002-08-21 08:52:19

Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał(a) na
pl.rec.uroda:

>Użytkownik "Gosia" <t...@m...meil> napisał w wiadomości
>
>A dlaczego nie wosk? Wosk jest skuteczny na dłużej i bardzo osłabia włosy -
>odrasta ich mniej i słabsze.
(...)

wlasciwie to nie wiem... kiedys depilowalam depilatorem. fakt, zabieg
powtarzalam o wiele rzadziej niz przy zwyklej zyletce, ale w tedy zdarzalo
sie, ze wloski wrastaly. dlatego odstawilam depilator. odkad gole maszynka,
nie ma to miejsca. kilka razy bawilam sie w wosk, ale to dla mnie chyba
zbyt drogie przedsiewziecie, no i zbyt pracochlonne. to bylo kilka razy,
wiec nie mialam w sumie okazji przekonac sie o zaletach wosku. zastanawia
mnie tylko, czy tak oslabione wloski nie wrastaja pozniej w skore?

goha

1. Data: 2002-08-21 09:02:08

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kilka razy bawilam sie w wosk, ale to dla mnie chyba
> zbyt drogie przedsiewziecie, no i zbyt pracochlonne.

Hmm...Czy pracochłonne... jak to robi kosmetyczka to siedzisz i sobie
odpoczywasz... A czy drogie? Sprawa względna. Jak robisz w domu jest taniej
i masz pewność że higienicznie. Kiedyś słyszałam, że kosmetyczki potrafią po
kilka razy używać tego samego wosku i nawet się zastanawiałam jak można
wytopić ten wosk z plasterków z wyrwanymi włosami i jakoś sobie tego nie
wyobrażam, ale skądś się ta plotka wzięła...

> to bylo kilka razy,
> wiec nie mialam w sumie okazji przekonac sie o zaletach wosku. zastanawia
> mnie tylko, czy tak oslabione wloski nie wrastaja pozniej w skore?

A to już jest cecha osobnicza...

1. Data: 2002-08-21 09:57:36

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczynska"
> [...]
ci
> prawie prostopadle do skóry tylko skosnie lub prawie równolegle to masz po
Z tym "pechem" absolutnie każdy może sobie poradzić: codzienny
piling (może być sól z braku dobrych kosmetyków), szorowanie rękawicą,
ręcznikiem po kąpieli i po krótkim czasie problem znika.
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-21 09:58:45

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska"
> Użytkownik "Gosia"
zastanawia
Wrastają jeśli nie są odpowiednio traktowane.

> A to już jest cecha osobnicza...
Nie :-)
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-21 10:09:08

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <t...@m...meil> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:l...@4...com..
.
> [...]
> goleniu? jak mozna zapobiec infekcjom, podraznieniom?? bede wdzieczna za

jeslo wyrywam wlsoki to smaruje potem zelem chlodzcaym i nie mam kropeczek ,
jak krem to ide sobie pod prysznic i potem smaruje jakim supernawilzajacym
balsamem
==
annaM

1. Data: 2002-08-21 10:21:13

Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piling (może być sól z braku dobrych kosmetyków), szorowanie rękawicą,
> ręcznikiem po kąpieli i po krótkim czasie problem znika.

Pytanie dodatkowe, jako, że wrastające włoski to jedna z moich bolączek:
w/w zabiegi zaraz po depilacji, czy dopiero, gdy włoski zaczynają
odrastać?
Pozdrawiam,
Iza

fachowa porada - suknia,makijaz - dlugie
Porada
Porada
jaki makijaz do...
A najgorsze jest to...