po laserze

1. Data: 2002-10-24 00:24:47

Temat: po laserze
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zafundowalam sobie laser na wloski... pod pachami :)
Napisali "bezbolesne". Klamali!!! Takie bolu dawno nie przezylam. Darlam sie
jak glupia ;)

Oczywiscie kosmetyczka powiedziala, ze tylko mnie tak boli :0

Sandra

1. Data: 2002-10-26 13:00:04

Temat: Re: po laserze
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <k...@m...trzepak.pl> napisał w wiadomości

> Serio tak boli? :(
> Tez chcialam sobie zrobic pachy, ale teraz to sie zaczynam zastanawiac...

Ale pomysl - 10 minut bolu raz na 6 tygodni.
Przed kazdym razem zapominasz jak bolalo ;)

Sandra

1. Data: 2002-10-27 19:00:41

Temat: Odp: po laserze
Od: "Ania" <k...@m...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Offelia <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:apcnas$b0a$...@n...onet.pl...
> [...]

Serio tak boli? :(
Tez chcialam sobie zrobic pachy, ale teraz to sie zaczynam zastanawiac...

Ania

ps. wyrazy wspolczucia

1. Data: 2002-10-30 14:15:06

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Użytkownik "Ania" <k...@m...trzepak.pl> napisał w wiadomości

> Ale pomysl - 10 minut bolu raz na 6 tygodni.
> Przed kazdym razem zapominasz jak bolalo ;)

Rozumiem z tego ze jednak laser trzeba powtarzać? a wydawało mi się, że
wystarczy 2-3 razy i z bańki.. niee to ja się wolę golić 2 x w tygodniu :)
--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

1. Data: 2002-10-30 20:47:04

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" <a...@n...net> napisał w wiadomości

> Rozumiem z tego ze jednak laser trzeba powtarzać? a wydawało mi się, że
> wystarczy 2-3 razy i z bańki.. niee to ja się wolę golić 2 x w tygodniu :)

Ok 6 razy trzeba zrobic.
ja wole pocierpiec 6 x 10 minut i miec sposkoj na reszte zycia ;)

Sandra

1. Data: 2002-10-30 22:20:53

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Użytkownik "Sunnie" <a...@n...net> napisał w wiadomości

> Ok 6 razy trzeba zrobic.
> ja wole pocierpiec 6 x 10 minut i miec sposkoj na reszte zycia ;)

Aaa to inna bajka :). Wobec tego będę musiała się zastanowić nad laserem :).

1. Data: 2002-11-04 15:42:49

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile kosztuje taki zabieg i moze jakies namiary na wroclaw ?
Pzdr
artilla

Ranking dobrych kosmetyków
Prosaki