po trzecie

1. Data: 2004-01-23 07:20:02

Temat: po trzecie
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
czy udało Wam się zakupić w roku poprzednim polecane przez Działkowiec
odmiany warzyw? Ja przejrzałam pozostałe opakowania i były to zupełnie inne
odmiany. Chociaż generalnie nie mam tym co miałam wiele do zarzucenia. Nie
udała mi się kalarepka - wybujały liście i nic... Ma ktoś do polecenia jakąś
dobrą odmianę?
Gabi

2. Data: 2004-01-23 09:54:41

Temat: Re: po trzecie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odmiany. Chociaż generalnie nie mam tym co miałam wiele do zarzucenia. Nie
> udała mi się kalarepka - wybujały liście i nic... Ma ktoś do polecenia

Działkowiec poleca odmiany świeżo "wymyślone" - pojawiają się na rynku
dopiero po paru latach. Przynajmniej było tak wtedy, gdy uprawiałam pomidory
i jak głupia szukałąm w ogrodniczych Jazona, Midasa i jeszcze paru odmian.
Pojawiłu się znacznie później, przy czym do sklepów dotarły chyba w maju, a
w porze siania były tylko odmiany "klasyczne".

Kalarepa tylko Niebieska Masłowa - nie ma skłonności do pękania.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-01-23 10:21:42

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, na Ciebie ZAWSZE można liczyć:)
Gabi

4. Data: 2004-01-23 13:35:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-01-23 13:49:38

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
[...]
> z pomidorow najsmaczniejsze i najdorodniejsze byly BAWOLE SERCA
> i bedzie to glowny pomidor uprawiany przeze mnie w tym roku

Wrażliwy na deszcz, nie polecam w tym roku.
--
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2004-01-23 15:09:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wrażliwy na deszcz, nie polecam w tym roku.
:)
pomidory mialem w foliowcu
a to naprawde bardzo smaczny pomidor
caly wypelniony miazszem
:)
najbardziej plenne
o rownych okraglych ksztaltach
i ponadto bardzo odporne na wszystko
byly Krotony ale nie byly smaczne
dokladnie takie jak te ze sklepu
:)
a przeciez jedynym sensem bawienia sie w warzywa i owoce jest
ze wiemy co jemy
i jest to smakowo inne niz ze sklepu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami