podagrycznik i skrzyp

1. Data: 2001-05-05 12:20:05

Temat: Re: podagrycznik i skrzyp
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:9d0th3$nrl$1@news.onet.pl...
> niestety rundup i bofix tego dziadostwa nie ruszają a ja w ósmym miesiącu
> ciąży

Jezeli jestes w osmym miesiacu ciazy, to nie uzywaj chemikaliow!
Niech sobie porosna. Skrzyp to bardzo ladna roslina.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2001-05-05 12:58:39

Temat: podagrycznik i skrzyp
Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mama pytanko
czy ktoś potrafi mi powiedzieć czym zwalczyć podagrycznik i skrzyp ???
niestety rundup i bofix tego dziadostwa nie ruszają a ja w ósmym miesiącu
ciąży
już nie wyrabiam cały czas schylona wyrywać tego więc ratujcie
Asia z Kalisza

3. Data: 2001-05-05 14:18:34

Od: "pluton" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś potrafi mi powiedzieć czym zwalczyć podagrycznik i skrzyp ???
..
> już nie wyrabiam cały czas schylona wyrywać tego więc ratujcie

Wyrywanie podagrycznika jest bezcelowe - odrośnie z korzenia.

Ja się tego pozbyłem kopiąc na 1,5 szpadla cały ogródek
i przesiewając ziemię przez arfę ( taka siatka, jak do przesiewania
piasku na budowach ).

Ale roundap powinien być 100 % skuteczny. 2 opryski co 2 tygodnie.

cul
pluton

4. Data: 2001-05-07 09:12:09

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na opakowaniu roundap'u jest napisane, że nie działa na skrzyp.
Pozdrawiam Krystyna.

5. Data: 2001-05-08 22:30:17

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Na opakowaniu roundap'u jest napisane, że nie działa na skrzyp.

Skrzyp jest wskaźnikiem kwaśnej gleby ... Jeśli zwapnujesz , zginie .

Pozdrawiam - Jaggoda

6. Data: 2001-05-10 05:14:33

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Skrzyp jest wskaźnikiem kwaśnej gleby ... Jeśli zwapnujesz , zginie .

Kiedyś, już o tym pisałem. U mnie skrzyp wyrósł spod pryzmy wapna
rolniczego.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2001-05-10 21:58:30

Od: p...@p...pl (Plantator) szukaj wiadomości tego autora

krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

> Na opakowaniu roundap'u jest napisane, że nie dzia"a na skrzyp.

to i owo na temat usuniecia Skrzypu polnego jest pod adresem:
http://www.plantator.pl/cgi-bin/forum/thr

8. Data: 2001-05-10 22:27:01

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry Krzysztofie, najwyraźniej nie uważałam na tej lekcji ... (:-))

Pozdrówki -Jagoda

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dd9q2$38k$...@n...tpi.pl...

9. Data: 2001-05-11 00:10:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Plantator" <p...@p...pl> wrote in message
pl...

> to i owo na temat usuniecia Skrzypu polnego jest pod adresem:
> http://www.plantator.pl/cgi-bin/forum/thr

Zajrzalem tam. Wymowa jest z grubsza taka - nie da sie, chyba, ze
chcemy zniszczyc wszystkie rosliny. Pozostaje wiec polubic. Ja
na przyklad chcialbym miec u siebie skrzyp, ale chyba mam za sucho :-(
Zamiast trawnika pole skrzypu ...

Jako srodek pomocniczy do polubienia polecam Zywiec Porter (9.3%) :-)

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2001-05-11 07:17:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9df45n$o5k$...@n...tpi.pl...
> Sorry Krzysztofie, najwyraźniej nie uważałam na tej lekcji ... (:-))
Jagoda, co się tak szybko poddajesz?

.
Przecież masz rację.

Skoro ON wyrósł spod pryzmy to oznacza, że był tam wcześniej niż ona.
A swoją drogą po co ci Krzysztofie to wapno? :-)))
pozdr. Jerzy

zdjecia z Pisarzowic
Róże
Nie czytaj. Stulejka robiona specjalnie!!!!
Zywe ogrodzenie wokol domu
Katalog wysylkowy roslin - gdzie ?