podagrycznik i skrzyp

11. Data: 2001-05-11 11:52:49

Temat: Re: podagrycznik i skrzyp
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisal w wiadomosci
news:9dfcmj$ivt$1@hercules.iupui.edu...
(...)
> Ja
> na przyklad chcialbym miec u siebie skrzyp, ale chyba mam za sucho :-(
> Zamiast trawnika pole skrzypu ...
(...)
U mnie na dzialce, piaszczysta ziemia, gdy jest dluzej susza, tylko skrzyp
rosnie.
Niektóry wyjatkowo jest podsuszony.
Pozdrawiam Krystyna.

12. Data: 2001-05-12 04:14:32

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Sorry Krzysztofie, najwyraźniej nie uważałam na tej lekcji ... (:-))

Ja, cieszę się z lekcji, którą przechodziłem w Twoim, przydomowym ogrodzie.
Jak teraz o tym myślę, to jest to, może, najmniej pospolity ogród przydomowy
jaki oglądałem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2001-05-14 11:08:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcemy zniszczyc wszystkie rosliny. Pozostaje wiec polubic. Ja
> na przyklad chcialbym miec u siebie skrzyp, ale chyba mam za sucho :-(

Jesli skrzypu jest niewiele, to jest pewna metoda. Wypróbowana na makach
wschodnich i na skrzypie wlasnie. Obrywac lodyzki tuz przy ziemi, jak tylko
wykielkuja. Powtarzac. Powtarzac....Powtarzac. W koncu roslina pozbawiona
skladników odzywczych z czesci nadziemnej, zginie.

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2001-05-14 12:48:09

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Basia Kulesz

> [...]
> wykielkuja. Powtarzac. Powtarzac....Powtarzac. W koncu
> roslina pozbawiona
> skladników odzywczych z czesci nadziemnej, zginie.

Metoda z pewnością skuteczna, ale wymaga wiele czasu i samozaparcia
(walczę tą metodą już od kilku lat, skrzyp wygrywa ;-))

Niestety, nie znam żadnej alternatywne drogi.... :-//

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

15. Data: 2001-05-22 10:38:21

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości .............
> Niestety, nie znam żadnej alternatywne drogi....

Jeżeli skrzyp występuje w jednoliściennych (trawniki) to skutkuje jakiś
Chwastox.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

16. Data: 2001-05-23 04:48:36

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Skoro ON wyrósł spod pryzmy to oznacza, że był tam wcześniej niż ona.

Skoro wyrósł to znaczy, że odkwaszenie ziemi przez wapno nie przeszkadzało
mu w normalnym rozwoju.

> A swoją drogą po co ci Krzysztofie to wapno? :-)))

Do badań nad rozwojem skrzypu w odkwaszonym podłożu.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

17. Data: 2001-07-05 20:54:03

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej ! Krzysztofie! Te słowa to nie lada komplement dla mnie. Dziękuję (:-))

Pozdrówki - Jagoda

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9didlh$t5m$...@n...tpi.pl...

> [...]
ogrodzie.
> Jak teraz o tym myślę, to jest to, może, najmniej pospolity ogród

zdjecia z Pisarzowic
Róże
Nie czytaj. Stulejka robiona specjalnie!!!!
Zywe ogrodzenie wokol domu
Katalog wysylkowy roslin - gdzie ?