podklad

1. Data: 2002-11-12 21:56:48

Temat: podklad
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
przymierzam sie do kupna podkladu no i sobie rozne testuje. mam w zwiazku z
tym takie pytanie: czy jesli nakladam go na twarz rano, to po 13 godzinach
dobry podklad bedzie sie na niej znajdowal nadal? wrocilam wlasnie do domu
no i wacikiem z mleczkiem do demakijazu przemywam twarz.... a na waciku nie
ma nic oprocz tuszu do rzes.... wiec co? podklad wyparowal?:)

pozdrawiam
Julianna

1. Data: 2002-11-13 07:47:09

Temat: Re: podklad
Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> ma nic oprocz tuszu do rzes.... wiec co? podklad wyparowal?:)

Raczej sie starl, chociaz te najlepsze i niestety najdrozsze podklady aby
zostaly usuniete z twarzy wymagaja jakiegos specjalnego mleczka do zmywania.
Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-11-13 09:28:51

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, starl sie, a ja myslalam ze podklad firmy margaret astor bedzie
trzymal mi sie na buzce caly dzien...
no to teraz jestem w kropce, bo myslalam ze ten Perfect Balance bedzie sie
trzymal caly dzien... wiec jak nie ten to ktory...???

Julianna

Użytkownik "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> napisał w
wiadomości news:aqt02e$j6h$1@news2.tpi.pl...

1. Data: 2002-11-13 11:17:07

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julianna" wrote:

> [...]
> no to teraz jestem w kropce, bo myslalam ze ten Perfect Balance
> bedzie sie trzymal caly dzien... wiec jak nie ten to ktory...???

Dziwne ze sie starł, moze masz zwyczaj czestego dotykania dłonmi twarzy.
Bo róznych podkłądów juz uzywałam, i nakładajac je o 7 rano, i
czestopozbywajac sie go w okolicach 23 zawzse cos było na twarzy.
Albo moze miałas sam podkład, zadnego pudru na to?
Zalezy ile chcesz wydac n apodkłąd - jak w okolicach 60 - 70 zł to chyba
Loreale bede OK, a jesli chcesz troszke dołozyc, i miec gwarancje ze podkład
bedzi ebardzo dobry to Clinique za ok. 100 - 107 zł. ( Wiem, ze miliony moga
sie mylic, ale podkłądy Clinique to najczesciejkupowane podkłady n aswiecie)
;-)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-13 18:12:13

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julianna <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
no i wacikiem z mleczkiem do demakijazu przemywam twarz.... a na waciku nie
ma nic oprocz tuszu do rzes.... wiec co? podklad wyparowal?:)

To bardzo dziwne :-) Mnie sie jeszcze nie zdarzylo, zeby podklad calkiem
wyparowal :-)
Podklad powinien sie znajdowac na twarzy caly dzien, az do zmycia makijazu.
Oczywiscie od jakosci zalezy, w jakim stanie sie utrzyma :-)

Gosia

1. Data: 2002-11-13 18:16:33

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> bedzi ebardzo dobry to Clinique za ok. 100 - 107 zł. ( Wiem, ze miliony
moga sie mylic, ale podkłądy Clinique to najczesciejkupowane podkłady n
aswiecie) ;-)

No a mnie Clinique wlasnie nie podszedl :-) Testowalam ostatnio Stay True,
bo chcialam kupic jakis tanszy niz ten, ktorego teraz uzywam, ale jakos tak
mi "splynal" po poludniu, nie wygladal ciekawie.
Za to dosc ciekawy wydal mi sie podklad Astor - chyba Ideal Balance (jak
nigdzie sie nie wybieram w weekend, to testuje probki podkladow z czasopism
:-) to byla wlasnie taka probka). Ladnie sie trzymal przez caly dzien,
dobrze rozprowadzal, nie zostawil zadnych zaciekow.

Gosia

1. Data: 2002-11-13 18:30:01

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
| :-) to byla wlasnie taka probka). Ladnie sie trzymal przez caly dzien,
| dobrze rozprowadzal, nie zostawil zadnych zaciekow.

Perfect Balance. Ideal Balance to z L'Oreala.
A tak w ogóle to widzę, że opinie są skrajnie różne... Julianna skarżyła się
w tym wątku właśnie na ten podkład.
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-13 18:40:05

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sobie chwale Maybeline. Dobrze sie rozprowadzaja, dlugo trzymaja i nawet
niezle kryja.
Jestem z nich zadowolona.
pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-14 10:22:00

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaśka [Vaire] <v...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup

> Perfect Balance. Ideal Balance to z L'Oreala.

Byc moze :-)

> A tak w ogóle to widzę, że opinie są skrajnie różne... Julianna skarżyła
się
> w tym wątku właśnie na ten podkład.

Ja ocenilam po jednorazowym uzyciu (probki), wiec na pewno nie jest to
opinia bardzo miarodajna.

Gosia

1. Data: 2002-11-14 16:18:28

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no i wacikiem z mleczkiem do demakijazu przemywam twarz.... a na waciku nie
> ma nic oprocz tuszu do rzes.... wiec co? podklad wyparowal?:)

czesc
uzywam max factor lasting performance i chyba nigdy nie wymienie go na inny:)
kryje doskonale, trzyma sie dlugo w cudnym stanie. najbardziej przemowil do
mnie fakt, gdy pani charakteryzatorka w telewizji smarowala nim wszystkie
buzie... i wszystkie byly "jak z ekranu" :)
naprawde to dobry podklad i choc nie jest tani, to jest jedyny, ktory kryje
moja skore.
pozdrawiam. magda

Maseczka nawilzajaca
AVON - konkretne pytanie o konkretny krem
Wrastajace zarost :-( !!!!
Re: nowa
krem nawilzajacy-do jakiej temperatury?