podkład

1. Data: 2003-04-01 21:31:55

Temat: Re: podkład
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" DDrezno " wrote:

> Witam!
> Mam mozliwość "zamówienia" czegoś na bezcłowym. Zdecydowałam się na
> podkład. Czy któraś z Was może mi doradzić, czy lepiej wybrać coś z
> Dior czy z Heleny Rubinstein? A może jeszcze cos innego? Będę
> wdzięczna za wszelkie sugestie, także te negatywne.

Napisz jaką masz cere.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-01 21:36:24

Temat: podkład
Od: "DDrezno" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
[...]
Pozdrawiam
Dominika

1. Data: 2003-04-01 21:47:50

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Lia " wrote:

> Napisz jaką masz cere.

A tak ogolnie, to wiecej dobrego słyszałam o podkładach HR.
TU mozesz o nich poczytac:
http://www.helenarubinstein.com/_int/_en/catalog/lis
t.aspx?categorycode=AXE_Makeup^F1_Foundation&

1. Data: 2003-04-01 21:53:15

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DDrezno wrote:

> [...]
> na podkład. Czy któraś z Was może mi doradzić, czy lepiej wybrać
> coś z Dior czy z Heleny Rubinstein? A może jeszcze cos innego?

ja nie uzywalam, ale dziewczyny na grupie chwalily So Ingenious estee lauder, podobno
swietny, kiedys
wyprobuje:)

http://www.esteelauder.com/templates/products/makeup
_single_product.tmpl?FAMILY_CODE=1wnc&CATEGOR
Y_NAME=Foundations&SUPERCAT_NAME=Makeup

waniliowa

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

1. Data: 2003-04-02 08:18:55

Temat: Odp: podkład
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie Helena Rubinstein - jest IMHO jest lepsza niż Dior.
Poza tym kiedyś byłam miałam podkład Lancome i też byłam z niego zadowolona,
ale Helena przede wszystkim.:)
Bardzo lubię też jej tusze.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-02 16:47:48

Od: "DDrezno" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cera mieszana. Suche policzki i lekko przetłuszczająca się strefa T.
Dzięki za dotychczasowe porady :))
Pozdrawiam
dominika

1. Data: 2003-04-02 17:19:20

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" DDrezno " wrote:

> Cera mieszana. Suche policzki i lekko przetłuszczająca się strefa T.
> Dzięki za dotychczasowe porady :))

Double Ahent Heleny Rubinstein powinien byc odpowiedni

DOUBLE AGENT works undercover to balance the complexion of normal to
combination skins. It acts in a targeted manner on the different areas of
the face: matifies oily zones, softens and hydrates dry zones.

Oil-free, fluid and fresh texture. Fragrance free. Non-drying.
Non-comedogenic.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656