podkład

1. Data: 2006-05-11 14:23:31

Temat: podkład
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
do tej pory używałam podkładu Lasting Performance Max Factor i byłam z niego
bardzo zadowolona (polecam!) jednak mam ochote spróbować czegoś nowego :)
Zastanawiam się nad Flawless Perfection również Max Factora - może któraś z
was używała i może się wypowiedzieć na jego temat? A może polecicie mi coś
innego niż to co do tej pory miałam a równie dobrego? Dodam że mam cere
mieszaną. Z góry dziękuję za sugestie :)

Iza

2. Data: 2006-05-12 19:49:15

Temat: Re: podkład
Od: "Asia Witek" <a...@s...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nowego :) Zastanawiam się nad Flawless Perfection również Max Factora -
> może któraś z was używała i może się wypowiedzieć na jego temat?

właśnie zdradziłam Colour Adapt MF na rzecz Flawless Perfection i nie żałuję
tego grzechu. Baza pod podkład jest rzeczą absolutnie genialną, wygładza
bardzo fajnie twarz, w efekcie wygląda się jakby buźkę ktoś obrobił w
Photoshopie ;)
Trochę nie podoba mi się reakcja pudru w kamieniu na ten podkład, może to
sugestia, ale mam wrażenie że po nałożeniu całość mocno ciemnieje i wygląda
nieciekawie. Ale ten typ tak częściej wiosną miewa, tzn zanim się nosicielka
nie opali. Zresztą, sam podkład jest na tyle matujący że wbrew zasadom można
na nim poprzestać ;)

pozdr
Asiek

3. Data: 2006-05-19 09:47:46

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <
> [...]
> innego niż to co do tej pory miałam a równie dobrego? Dodam że mam cere
> mieszaną. Z góry dziękuję za sugestie :)

Jesli do Flawless zacheca Cie "dwufazowosc" to nie warto - o wiele lepiej kupic
sobie osobno taka baze i dobrac podklad jaki sie chce. Flawless ma do wyboru
jedynie 4 odcienie. Jesli stosowalas jasny odcien Lasting Performance (ja mialam
101) to Flawless odpada... niestety producent nie przewidzial, ze kobiety z
kraju w ktorym zima trwa pol roku, potrzebuja jasnego odcienia ;-) Najjasniejszy
Flawless jest tak ciemny, ze po posmarowaniu wygladalam jak pomalowana
maskujacymi kolorami moro, jakis ziemisty, brudnawy i wyraznie odznaczajacy sie
na skorze. Generalnie po zuzyciu calego mnooooooooooostwa testerow i probek,
stosuje zamiennie na sephorowa baze Colour Adapt z Stay True.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

? biustonosz Avocado Grand Prix ?
Kosmetyki Deborah Bio Etyc