podklad Avon

1. Data: 2002-11-17 17:53:42

Temat: podklad Avon
Od: "amelia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoras z Was uzywala jakiegos podkladu z Avonu? jesli tak, to
ktory polecilybyscie? tak, by sie nie swiecil na twarzy...pozdrawiam, amelia

1. Data: 2002-11-17 22:42:21

Temat: Re: podklad Avon
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amelia" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam, czy ktoras z Was uzywala jakiegos podkladu z Avonu? jesli tak, to
> ktory polecilybyscie? tak, by sie nie swiecil na twarzy...pozdrawiam,
amelia

Polecam podkład światłoczuły w kompakcie Auto Focus Compact Foundation. Nie
trzeba po nim uzywac pudru. W najnowszym katalogu jest w promocji za 35, 90
PLN.
Jeżeli zależy ci na płynnym podkładzie to najlepiej matuje podkład aksamitny
Incredible Finish Foundation. Aktualnie również w promocji - 19.90 PLN.

Pozdrawiam

almadka

1. Data: 2002-11-18 08:14:08

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, czy ktoras z Was uzywala jakiegos podkladu z Avonu? jesli tak, to
> ktory polecilybyscie? tak, by sie nie swiecil na twarzy...pozdrawiam,
amelia

Zdecydowanie i szczerze odradzam wszystkie podklady Avonu.

Kaska

1. Data: 2002-11-18 08:28:11

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <k...@N...pl> napisał(a) w wiadomości

> Zdecydowanie i szczerze odradzam wszystkie podklady Avonu.

Dlaczego?

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-11-18 09:11:27

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości

> Dlaczego?
>
> Pozdrawiam, Seva.
> --

A sorry duzo postow bylo do przeczytania i sie za bardzo strescilam.
Mialam chyba wszytskie podklady Avonu z wyjatkiem kremu tonujacego, na ktory
juz zupelnie nie mialam ochoty zreszta zbiera baty w ocenach.
Wszystkie maja to do siebie ze wygladaja nienaturalnie, trudno sie nakladaja
i sa nietrwale.
I okropnie klei sie do nich puder sypki!
Znam o wiele lepsze podklady za nizsza cene.
Za to korektor Avonu - ten w tubeczce i puder sypki sa nawet OK

Kaska

1. Data: 2002-11-18 16:10:19

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <k...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:araaqp$ok4$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Znam o wiele lepsze podklady za nizsza cene.
> Za to korektor Avonu - ten w tubeczce i puder sypki sa nawet OK

No wlasnie i to jest ocena subiektywna:) Ja ostatnio dostalam od siostry
podklad rozswietlajaco-antystresowy Calming Effect i jestem bardzo
zadowolona. Nic nie widac ze go mam na twarzy, wyglada bardzo naturalnie i
latwo sie naklada. Ja jestem zadowolona :) Ale to moje zdanie( a tak wogole
to od niedawna zaczelam uzywac podkladow to moze ja sie nie znam? :))

jinxia

1. Data: 2002-11-18 23:41:51

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

jinxia wrote:

> [...]
> latwo sie naklada. Ja jestem zadowolona :) Ale to moje zdanie( a tak wogole
> to od niedawna zaczelam uzywac podkladow to moze ja sie nie znam? :))

no to witaj w klubie ;) tez uzywam tego podkladu i tez jest to tak naprawde moj
pierwszy kosmetyk tego typu (nie liczac roznych probek).
Jestem zadowolona, nie jest moze jakis super kryjacy, ale jak dla mnie
wystarcza, w typowo kryjacym chyba bym sie zle czula.. mysle ze stopniowo musze
sie przyzwyczajac ;)
Nie robia sie zadne smugi, ladnie sie wtapia i wyrownuje koloryt skory,
Oczywiscie nie kazdemu musi pasowac, ja wlasnie ze wzgledu na moje poczatki w
stosowaniu podkladu, nie jestem zbytnio wymagajaca ;)

pozdrawiam
xanka

1. Data: 2002-11-19 08:51:32

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jinxia" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie i to jest ocena subiektywna:)

No pewnie, a jak jeszcze mozna ocenic kosmetyki?:)

Ale mnie zabilyscie tymi pochwalami. ja sie z podkladow Avonu wyleczylam sto
lat temu i Calming Effect toże uzywalam.
Moze sie poprawil?
Ja w kazdym razie nie bede testowac:) brrr!

Kaska

1. Data: 2002-11-19 09:07:00

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 18 Nov 2002 09:14:08 +0100, "Skakanka" <k...@N...pl>
wyskrobal sobie:

>Zdecydowanie i szczerze odradzam wszystkie podklady Avonu.

ja tez :)
bylam konsultantka przez rok i wyprobowalam wszystkie bo sobie jako
konsultantka zamawialam lub dostawalam probki wielu kosmetykow - i
szczerze mowiac niewiele z nich bylo ok - na palcach bym policzyla
kosmetyki ktore polubilam.
podklady mi zupelnie nie podpasowaly - nawet te najdrozsze.
wyleczylam sie z tej firmy - teraz tylko wykanczam resztki :)

m3duz4

1. Data: 2002-11-19 09:32:28

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie i szczerze odradzam wszystkie podklady Avonu.

Ja nie wiem, czy wszystkie, bo wszystkich nie uzywalam, ale odradzam i
przestrzegam przed Perfect Wear. Jest obrzydliwy i zrobily mi sie po nim
pryszcze (jak po Facefinity, a juz myslalam, ze rownie zlego nie znajde). I
odradzam krem koloryzujacy. Okropienstwo.
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

Shape