podkład LRP

1. Data: 2004-09-28 13:02:09

Temat: podkład LRP
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Chciałabym sie dowiedzieć w jakim sklepie internetowym można kupić
podkład La Roche Possay. Pozdrawiam.

1. Data: 2004-09-28 14:08:47

Temat: Re: podkład LRP
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-28 15:02, Użytkownik Żenia napisał:

> Witam. Chciałabym sie dowiedzieć w jakim sklepie internetowym można kupić
> podkład La Roche Possay. Pozdrawiam.

chyba raczej w aptece ;)

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-09-28 16:01:34

Od: "kinka" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.aquavitae.com.pl/

1. Data: 2004-09-28 20:05:18

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kinka" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Żenia" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> >

> http://www.aquavitae.com.pl/

Miałaś kiedyś okazję używać tych podkładów? A orientujesz się czy te
podkłady są rzeczywiście korygujące? Czy można nimi co nieco zatuszować?
Miałam nadzieję, że ten zielony to jest korektor a to mi wygląda na zwykły
podkład. Szukam dobrego zielonego korektora i jakoś nie mogę go dostać,
dobry podkład też by mi się przydał. Pozdrawiam.

1. Data: 2004-09-28 20:30:52

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem fanka Clarinsa multimatujacego :-)
U mnie sie sprawdza, matuje, maskuje itp, ale jakis wiekszych problemow
skornych nie mam.
pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-09-28 20:44:19

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> napisał w wiadomości
> Ja jestem fanka Clarinsa multimatujacego :-)
> U mnie sie sprawdza, matuje, maskuje itp, ale jakis wiekszych problemow
> [...]

Rozumiem, że to jest jakiś podkład. Nigdy o nim nie słyszałam. Mam mieszana
cerę, więc może dla mnie też byłby ok. Mozna go dostac w każdej drogerii?
Ile trzeba na niego wydać? Pozdrawiam.

1. Data: 2004-09-29 08:50:44

Od: "kinka" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podkład. Szukam dobrego zielonego korektora i jakoś nie mogę go dostać,
> dobry podkład też by mi się przydał. Pozdrawiam.

tak , uzywam je juz chyba 4 lata, kiedys byly kremowe , teraz sa jako
emulsja , kryja bardzo dobrze , praktycznie wszystko , trzeba je tylko
umiec dobrze nalozyc , tu polecam gabke , ....ogolnie nie znalazlam jeszcze
podkladu bardziej kryjacego , ktory nie dawalby efektu maski, wiec polecam
zielonego korektora jakos nie polubilam , wydaje mi sie za wodnisty , choc
moje kolozeanki chwala zolty , ktory ma taka sama konsystencje....

tego matisa nizej , co kolezanka poleca testowalam juz jakis czas temu , i
naprawde fajny podklad jesli nie ma sie wiekszych problemow skornych ,ani
nic duzego do ukrycia , pozdrawiam

1. Data: 2004-09-29 08:53:34

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawde fajny podklad jesli nie ma sie wiekszych problemow skornych ,ani

Zrozumiałąm, że tak ogólnie to polecasz podkład La Roche, tak? Który mam
wybrać? Potrzebuję jasny ale bez rózu. A ten żółty korektor? Twoje koleżanki
używały go na naczynka? Pozdrawiam

1. Data: 2004-09-29 09:29:41

Od: "kinka" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrozumiałąm, że tak ogólnie to polecasz podkład La Roche, tak? Który mam
> wybrać? Potrzebuję jasny ale bez rózu. A ten żółty korektor? Twoje
koleżanki
> używały go na naczynka? Pozdrawiam

tak , polecam , zwlaszcza jak masz troche do ukrycia, co do koloru to jest z
tym problem , 11 jest najasniejsza ale lekko rozowa, 12 jest bardzo rozowa
mimo ze nie widac tego w testerze, 13 jest najasniejszym bezowym odcieniem,
ale dla wielu i tak za ciemna...polecalabym miedzy 11 albo 13 , zalezy jak
jasna masz cere...

zolty korektor jest pod oczka , ale podklad pod ten podklad na pewno nie
bedzie Ci potrzebny zadny korektor , pozdrawiam

perfumiki-szukam natchnienia;)
Londa Londacolor Cream - prosze o opinie
Lecą liście z drzew ...i włosy z mojej głowy;)
mikrodermabrazja
uroda