podkład Vichy

1. Data: 2003-09-06 21:04:59

Temat: podkład Vichy
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sądzicie o podkładzie w kremie Vichy, nie zatyka porów i nie brudzi ubrań
, czy ktoś używał podkładów z tej firmy, jakie są opinie? Ja miałam raz w
kompakcie i był śwoetny, natomiast nie wiem jak sprawdzają się w
kremie.Pozdrawiam

1. Data: 2003-09-06 22:21:16

Temat: Re: podkład Vichy
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolory sa takie nienaturalne.
Może trochę za bardzo kryje ten podkład, ciężko go zmyć.
Na zimę jeszcze ujdzie.
Miałam tylko próbeczki, nie używałam przez dłuższy okres czasu.
Tyle moge poradzić.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-09-07 09:12:54

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Używam matującego podkładu Vichy ale tylko zimą bo jest dość "treściwy".
Ładnie kryje ale nieco brudzi ubrania. Ogólnie polecam chociaż wydaje mi sie
że L'Oreal jest lepszy.
agata

1. Data: 2003-09-09 14:38:07

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sądzicie o podkładzie w kremie Vichy, nie zatyka porów
nie
> i nie brudzi ubrań
trochę- wersja w tubce jest mniej trwała niż w słoiczku

ładny efekt po wersji rozświetlającej (tubka), ciężko dobrać odcień, bo są
dość ciemne. wyglądają naturalnie.

Swedzenie glowy
jak przytyć??
jak przyryć!