podklad transperentny

1. Data: 2002-11-10 14:27:41

Temat: podklad transperentny
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym wlasnie taki podklad, zeby tylko wyrownywal koloryt cery, nie
kryl zbyt mocno, dawl naturalny efekt i tak w cenie do 40zl, bo kryjacy juz
mam 2 nawet :P. No i jaki polecacie? Tylko nie polecajcie kremow matujacych
;). Chodzi mi o podklad, ktory zbyt bardzo nie kryje i wyglada naturalnie,
no wiecie chyba o co chodzi?

pozdrowka Iza

1. Data: 2002-11-10 15:22:56

Temat: Re: podklad transperentny
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
matujacych
| ;). Chodzi mi o podklad, ktory zbyt bardzo nie kryje i wyglada naturalnie,

Może Air Wear L'oreala?
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-10 15:23:44

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka [Vaire]" wrote:

> Może Air Wear L'oreala?

powyzej 40 zł,

wiec moze Ives Rochera którys z serii Luminelle ?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-10 15:53:33

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Kaśka [Vaire]" wrote:
>
> wiec moze Ives Rochera którys z serii Luminelle ?

Hmm, a jest moze jakas strona tej firmy?

Iza

1. Data: 2002-11-10 17:56:15

Od: "R:a:i:s:t" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"izusek"
> Hmm, a jest moze jakas strona tej firmy?

http://www.yvesrocherusa.com
http://www.yvesrocher.de
http://www.yves-rocher.fr
http://www.yves-rocher.fi/
http://www.yvesrocher.com.mx
wpisujesz w okienko luminelle i po bólu:)

Robin vel Raist
www.tej.prv.pl

1. Data: 2002-11-10 18:39:37

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
matujacych
> ;). Chodzi mi o podklad, ktory zbyt bardzo nie kryje i wyglada naturalnie,

Przyznam sie ze do tej pory nie slyszalam o podkladzie transparentnym... Ale
najlzejszym kosmetykiem typu podjkladu jest krem koloryzujacy. Wlasciwie
wyrownuje tylko koloryt cery, nie matujac jej ani nie kryjac. Takie kremy ma
vichy i nivea.
Dominikanm

1. Data: 2002-11-11 12:22:22

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Może Air Wear L'oreala?
> --

On jest raczej z tych kryjących.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Lepiej grzeszyć i żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-11 13:23:10

Od: "Kami" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrownuje tylko koloryt cery, nie matujac jej ani nie kryjac. Takie kremy

Yves Rocher tez ma taki krem

Kami

1. Data: 2002-11-11 17:02:38

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| On jest raczej z tych kryjących.

Na pewno nie w moim przypadku :)
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-11 17:06:32

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
Wlasciwie

| Yves Rocher tez ma taki krem

Avon i Oriflame również. Poza tym Miraculum ma w serii Young krem
nawilżająco-matująco-tonujący a AA w zielonej (przeciwzmarszczkowej) serii
ma krem matująco-koloryzujący.
K.

v...@g...pl

konsultantka AVON