podkład z drobinkami :)

1. Data: 2007-10-09 18:02:44

Temat: podkład z drobinkami :)
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć dziewczyny,

Może pomożecie mi zidentyfikować o jaki produkt mi chodzi i polecicie jakieś
konkretne kosmetyki. :)

Otóż dziś widziałam dziewczynę, która miała na twarzy jakiś kosmetyk,
który sprawiał, że jej twarz mieniła się delikatnie jakby malutkimi
drobinkami. (nic wspólnego z brokatem)
Byl to, jak sądzę, jakiś rodzaj podkładu. Dzieki temu twarz miała świeży,
promienny wygląd.

Co to mógł byc za kosmetyk?

Pozdrawiam :)

o.

2. Data: 2007-10-09 18:22:50

Temat: Re: podkład z drobinkami :)
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Oct 2007 20:02:44 +0200, ostryga napisał(a):

> [...]
> drobinkami. (nic wspólnego z brokatem)
> Byl to, jak sądzę, jakiś rodzaj podkładu. Dzieki temu twarz miała świeży,

Moze to:

http://www.guerlain.com/index.asp?page=gbasp/maquill
age/&logo=1

Pozdrawiam,
Marta

3. Data: 2007-10-09 18:23:33

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

ostryga wrote:
> [...]
> drobinkami. (nic wspólnego z brokatem)
> Byl to, jak sądzę, jakiś rodzaj podkładu. Dzieki temu twarz miała świeży,

sypki puder firmy Pupa. sa takie z drobinkami. wlasnie zaden brokat
tylko mieniace sie cus. cudownie wyglada na scenie.

jest to takie grube pudelko ze srebrna gora. probuje znalezc na sieci to
powiem co to, albo potem zajrze na swoje pudelko.

Boska

4. Data: 2007-10-09 18:30:18

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Boska wrote:

> [...]
>
> jest to takie grube pudelko ze srebrna gora. probuje znalezc na sieci to
> powiem co to, albo potem zajrze na swoje pudelko.

http://mojekosmetyki.pl/index.php?products=product&p
rod_id=2591 o ja mam
to. pani w sklepie na pewno chetnie pokaze na skorze jak to wyglaa. mniami.

Boska

5. Data: 2007-10-09 18:30:31

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sypki puder firmy Pupa. sa takie z drobinkami. wlasnie zaden brokat
> tylko mieniace sie cus. cudownie wyglada na scenie.

w perfumeriach/sklepach sieciowych tego nie ma?
|Zaznaczam, ze efekt był naturalny. Nie bylo wrazenia teatralności czy
"obsypania brokatem",
dlatego mi się podobało. :))

> jest to takie grube pudelko ze srebrna gora. probuje znalezc na sieci to
> powiem co to, albo potem zajrze na swoje pudelko.
>
> Boska

dzięki.

pozdr
o.

6. Data: 2007-10-09 18:31:53

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> Moze to:
>
> http://www.guerlain.com/index.asp?page=gbasp/maquill
age/&logo=1
dzięki,
Jednak trochę drogawe. Nie wiem, czy warto tyle wydawać, skoro to taki mój
mały eksperyment i trudno przewidziec czy mi się w końcu spodoba uzywanie
go. ;))

pozdr
o.

7. Data: 2007-10-09 18:32:41

Od: "Wioletta" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Otóż dziś widziałam dziewczynę, która miała na twarzy jakiś kosmetyk,
> który sprawiał, że jej twarz mieniła się delikatnie jakby malutkimi

A może to:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=59
47

Wioletta.

8. Data: 2007-10-09 18:42:37

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wioletta" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> A może to:
> http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=59
47

> Wioletta.
dzieki. :)
Opinie użytkowniczek są jak widzę zróżnicowane,
ale moge pójść do YR i spróbowac testera.

pozdr
o.

9. Data: 2007-10-09 19:02:33

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

ostryga wrote:
> [...]
> mały eksperyment i trudno przewidziec czy mi się w końcu spodoba uzywanie

Pupy tez sa w testerach. zdecydowanie idz do pani niech cie wysmaruje.
najelpiej glownie w srodkowym pionie twarzy i pod oczami.

Boska

10. Data: 2007-10-09 19:18:29

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Wioletta wrote:
> Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> A może to:
> http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=59
47

> Wioletta.

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=91
96

wizaz mowi w reviewach ze pupa lepsza.

Boska :)))

Maseczki
kosmetyka
szukasz prezentu dla Mamy, Żony, Kochanki...
Prezent
tak!