podkładki na stół

1. Data: 2005-06-22 06:15:31

Temat: podkładki na stół
Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Znudziły mi sie korkowe podkąłdki na stół i postanowiłam cos fajnego zrobić.
Myśle o zrobieniu na jakimś grubym lnie, dookoła mereżka i cos wyhaftowane -
płaskim lub xxx.
Mam pytanko czy robiłyście cos takiego?
Bedę wdzięczna za wszelką pomoc.Szczególnie dotyczącą materiału jaki można by
uzyć do takich serwetek- podkładek.
Sedecznie pozdrawiam z Gdańska

2. Data: 2005-06-22 07:29:06

Temat: Re: podkładki na stół
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanko czy robiłyście cos takiego?
> Bedę wdzięczna za wszelką pomoc.Szczególnie dotyczącą materiału jaki można

A może wolałabyś zrobić coś na szydełku, tak jak tu na przykład:

http://pattern.meilaodiy.com/2005/05/200505240918526
0755.jpg

pozdrawiam
Chrumcia

3. Data: 2005-06-22 08:36:50

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pestka napisał(a):
> [...]
> Mam pytanko czy robiłyście cos takiego?
> Bedę wdzięczna za wszelką pomoc.Szczególnie dotyczącą materiału jaki można by

Babcia mojego MZ (:) ) specjalizowala sie w czyms takim. Srodki to
zazwyczaj byly kola lub owale, z materialu jaki byl pod reka - lnu,
bawelny, nawet z takiego cieniutkiego niby filcu. W kazdym razie raczej
material gesty i niezbyt cienki. Brzeg trzeba podwinac i
przyfastrygowac, a dokola koronka szydelkowa z cieniutkich nici -
cieniutki kordonek, snehurka lub nawet ciensze.

th

4. Data: 2005-06-22 08:56:26

Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo za podpowiedz.Bede kombinowac-chociaz przyznam ze myslałm o
prostokątach,całych z mateiału,aleokrągłe szydełkowe-mysle i to dobry pomysł.

5. Data: 2005-06-22 09:25:19

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pestka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam pytanko czy robiłyście cos takiego?
> Bedę wdzięczna za wszelką pomoc.Szczególnie dotyczącą materiału jaki można

Możesz uszyć coś w rodzaju poszeweczek na jaśki, choćby z kretonu (będzie
się łatwo prać), zapinane na zamek, zatrzaski lub guziczki a do środka
wsunąć sztywne plastikowe maty (np. te które ci się znudziły).
Wówczas wystarczy drobny motyw np. ulubione zwierzątko czy dowolny inny
obrazek dla każdego z domowników, haftem płaskim lub krzyżykowym.

AgaM

6. Data: 2005-06-22 12:41:40

Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> AgaM
>

> pomysl bardzo praktyczny i chyba najprostszy w wykonaniu, z tym, ze miast
guziczkow, czy suwaczka mozna zrobic taka kopertowa zakladke jak w poscieli,
plaskie i chyba latwiejsze, a froncik.., ho, ho, ile mozliwosci i kombinacji...

sloneczne usmiechy
U.

7. Data: 2005-06-22 14:59:55

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może wolałabyś zrobić coś na szydełku, tak jak tu na przykład:

> [...]
Mozesz podac linka do schematow?

pozdr
aga

8. Data: 2005-06-22 20:09:25

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Link niestety gdzieś mi się zapodział, ale ponieważ sama ściądnełam te
schematy wcześniej prześle Ci je na maila.

pozdrawiam
Chrumcia

frywolitki...szukam wzorów
xxx-michael powell