frywolitki...szukam wzorów

1. Data: 2005-06-21 19:24:54

Temat: frywolitki...szukam wzorów
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie osoby na forum:) czytam Wasze wiadomości z wielkim
zainteresowaniem.Podziwiam Was:)) Szkoda że w Krośnie nie ma spotkań:((( Mam
prośbe..czy mógłby ktoś podać mi jakąś strone, lub wysłać gotowe jakies
wzory na jakies różności z koronki frywolitkowej??Zaczynam robótke:)
Pozdrawiam wszystkich:)) Ewa

2. Data: 2005-06-21 20:52:42

Temat: Re: frywolitki...szukam wzorów
Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prośbe..czy mógłby ktoś podać mi jakąś strone, lub wysłać gotowe jakies
> wzory na jakies różności z koronki frywolitkowej??Zaczynam robótke:)

Witam kolejną frywolitkową fankę.

Zapraszam na moją stronę http://www.tes.foxnet.pl/tes/
W dziale "hobby" jest link do wzorów frywolitek z Moich Robótek.

pozdrawiam z Gdańska
tes

xxx-michael powell
kapelusiki na 7ya