KRAKÓW - spotkanie

1. Data: 2005-06-21 06:41:46

Temat: KRAKÓW - spotkanie
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i co, dziewczyny? Zbliża się ostatni weekend czerwca wielkimi krokami.
Proponuję spotkanko tam gdzie poprzednio - W Ogródku na Jagiellońskiej.
Fanie tam :)
W sobotę czy w niedzielę. Mnie tym razem wsio rawno :)

MKatarynka, z uknutym nowym pomysem :)

2. Data: 2005-06-21 06:59:30

Temat: Re: KRAKÓW - spotkanie
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Fanie tam :)
> W sobotę czy w niedzielę. Mnie tym razem wsio rawno :)

Ja za sobotą jestem, godzina dowolna
Justyna

3. Data: 2005-06-21 07:04:37

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d98dsi$rbc$1@inews.gazeta.pl...

> Ja za sobotą jestem, godzina dowolna
> Justyna

Ja jestem wolna i w sobote i w niedzielę.
Jeżeli ktos ma Jakieś życzenie (wzorkowe) pisać na priva - muszę wiedzieć
ile płytek zakupić ;-)

Dodo

4. Data: 2005-06-21 07:44:33

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem wolna i w sobote i w niedzielę.
> Jeżeli ktos ma Jakieś życzenie (wzorkowe) pisać na priva - muszę wiedzieć
> ile płytek zakupić ;-)
>
> Dodo

Dodo, a nie masz takiego alfabeta z puchatkami, o który pytam kilka wątków
wyżej???

MKatarynka

5. Data: 2005-06-21 09:25:43

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Fanie tam :)
> W sobotę czy w niedzielę. Mnie tym razem wsio rawno :)

arleta i ja nie mozemy, idziemy na slubne uroczystosci (kazda osobno) no i w
zwiazku z tym na poprzednim spotkanku uzgodnilysmy, ze widzimy sie 2 lipca.
jak rozumiem zmieniamy tamte uzgodnienia?
czy ktos wiec o z ewa, jak sie czuje i wogole?

skrzacik

6. Data: 2005-06-21 09:35:58

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lipca. jak rozumiem zmieniamy tamte uzgodnienia?
> czy ktos wiec o z ewa, jak sie czuje i wogole?

Ojej! tak uzgadniałyśmy??? Nie pamiętam zupełnie. To co robimy??? Mi 2 lipca
niezbyt pasuje ale jakby co to może na mom udałoby się wyrwać...

MKat.

7. Data: 2005-06-21 10:18:00

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej! tak uzgadniałyśmy??? Nie pamiętam zupełnie. To co robimy??? Mi 2
> lipca niezbyt pasuje ale jakby co to może na mom udałoby się wyrwać...
>
> MKat.

no to najwyzej raz bedzie spotkanie beze mnie :)
przeca ja nie alfa i omega - na szczescie dla mnie :)

za arlete nie bede sie wypowiadac.

skrzacik

8. Data: 2005-06-21 10:38:50

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> no to najwyzej raz bedzie spotkanie beze mnie :)
> przeca ja nie alfa i omega - na szczescie dla mnie :)
>
> za arlete nie bede sie wypowiadac.

Ja 2 lipca też mogę - a pamiętam że takie było uzgodnnienie
Dodo

9. Data: 2005-06-21 14:23:07

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja 2 lipca też mogę - a pamiętam że takie było uzgodnnienie
> Dodo
Oki, to jak było takie to robimy 2 lipca :)
miejsce - takie jak było.
Godzina do uzgodnienia

MKat.

10. Data: 2005-06-21 20:07:56

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka napisał(a):

> Oki, to jak było takie to robimy 2 lipca :)
> miejsce - takie jak było.
> Godzina do uzgodnienia
>
> MKat.

jestem za lipcem.......
a do Ewy dryndne jutro z roboty jak nie zapomne
sie wywiem co i jak........
niech mi ktos przypomni........

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

[szycie] suknia
(szydełko) co z tym swetrem
[Inne] Jeszcze o reprezentacji na Talk Show
POMOCY
Kolczyki