Kolczyki

1. Data: 2005-06-20 20:15:21

Temat: Kolczyki
Od: Justyna <t...@u...nd.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczów (grupowiczki?).

Poszukując w internecie informacji na temat ręcznego robienia kolczyków
trafiłam właśnie na tę grupę. Niestety w archiwum nic o kolczykach nie
znalazłam. Czy nie ma tutaj nikogo, kto by się zajmował tym tematem?

Szukam wszystkiego, co jest związane z własnoręcznym robieniem
kolczyków: porady jak robić, sklepy z koralikami i srebrnymi
półproduktami (internetowe lub we Wrocławiu). Chętnie też poczytam
porady osób, które robią kolczyki. Będę bardzo wdzięczna za rady i
jakieś linki. Niestety Google praktycznie milczą na ten temat, w
większości odsyłając mnie na Allegro :/

Justyna

2. Data: 2005-06-20 20:27:32

Temat: Re: Kolczyki
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):
> [...]
> porady osób, które robią kolczyki. Będę bardzo wdzięczna za rady i
> jakieś linki. Niestety Google praktycznie milczą na ten temat, w

A tu byłaś?

Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

3. Data: 2005-06-20 21:04:26

Od: Justyna <t...@u...nd.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. napisał(a):

> A tu byłaś?
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23390

Nie byłam, mój błąd, że sama nie pomyślałam o forum Gazety. Dzięki
serdeczne, bo tam rzeczywiście znalazłam całe mnóstwo wszelkich
potrzebnych mi informacji. Aż dziwne, że Google nie proponowało mi tego
forum..

Justyna

4. Data: 2005-06-20 22:07:31

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:
>Poszukując w internecie informacji na temat ręcznego robienia
> kolczyków trafiłam właśnie na tę grupę.

Ostatnio czyli 16-06-2005 ten temat poruszala Aleksa_Be na grupie uroda.

Zazula

5. Data: 2005-06-21 05:34:05

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukując w internecie informacji na temat ręcznego robienia kolczyków
> trafiłam właśnie na tę grupę. Niestety w archiwum nic o kolczykach nie
> znalazłam.

A czy szuakłaś w samym archiwum grupki?
Link:
http://tinylink.com/?n6BS9bIiJx , z tym że pod okienkiem wyszukiwania
zaznacz "szukaj w grupie pl.rec.robotki-reczne"
Myślę, że najlepiej bedzie szukac nie pod hasłem "kolczyki" ale bardziej
obgólnym "koraliki" czy "biżuteria" (też biZuteria ;))

> Szukam wszystkiego, co jest związane z własnoręcznym robieniem
> kolczyków: porady jak robić, sklepy z koralikami i srebrnymi
> półproduktami

Poszperaj tu:
http://www.gospodyni.akcjasos.pl/koraliki.html - linki do wyrobów
koralikowych i do sklepow internetowych sprzedajacych koraliki i akcesoria
do wyrobu biżuterii
(są też "zaczepy" do kolczywów)
http://www.wsb-nlu.edu.pl/~kolba/kolczyki.shtml -kolczyki indianskie
http://rukodelie.by/07/070102.htm -kliknij w obrazek a załaduje się schemat
i opis (po rosyjsku)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspxlogin=Perlen&Ru
brID=75778
przejrzyj ten album, ksiązeczki (czy gazetki) z biżuterią , kolczyki też
bywają
--
Moolinea
----------------------------

6. Data: 2005-06-21 06:25:08

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d9795e$920$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A tu byłaś?
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23390

Jest jeszcze to forum:

Kasia

7. Data: 2005-06-21 07:19:23

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatni link nie dziala, tu jest poprawiony

FAQ pl.rec.robotki-reczne
[allegro] inspiracje i prosba o wzory
SWETRY nr 4/2005 [szydełko]
xxx troche roznosci :-)