POMOCY

1. Data: 2005-06-20 20:34:08

Temat: POMOCY
Od: "Andzia" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak przeniesc 1 kolorwy rysunek (który chce wychaftowac haftem
plaskim) a ktory jest dosc szczegolowy na CZARNY material. POMOZCIE

2. Data: 2005-06-20 21:03:28

Temat: Re: POMOCY
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   nie wiem jak przeniesc 1 kolorwy rysunek (który chce wychaftowac haftem
> plaskim) a ktory jest dosc szczegolowy na CZARNY material. POMOZCIE

Kiedyś przenosiłam na czarny materiał wzór do Richelieu. Wzór miałam na kalce
technicznej, na konturach porobiłam dziurki (dość gęsto) a potem pocierałam to
mydłem. Z uwagi na to, że mydło szybko znika, wzór zaznaczyłam potem drobniutką
fastrygą z kolorowej nitki. Może i Tobie ten sposób przypadnie do gustu?
Dorfi

Kolczyki
FAQ pl.rec.robotki-reczne
[allegro] inspiracje i prosba o wzory