KRAKÓW - spotkanie

31. Data: 2005-07-10 12:13:49

Temat: Re: KRAKÓW - zdjecia ze spotkania
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patchworkowe poduchy sa robione z bawelny? Bo kolorki cuuuuuudne.

Patchworkowe dziela byly szyte z bawelny. Czesciowo nabytej w IKEA w postaci
kolorowej poscieli nastepnie pocietej na kwadraty jednokolorowe. Ikea ma w
sprzedazy taka posciel w duze kwadraty jednokolorowe w tonacji czerwonej i w
tonacji zielonej. Kupilam obie i pocielam na kawalki. Juz mi niestety
wyszly. Ale na rynku coraz wiecej jednobarwnej bawelny w ladnych kolorach.
Gorzej z drobnymi wzorkami zdatnymi na patchworki.

MKatarynka

32. Data: 2005-07-12 10:11:48

Temat: Re: KRAKÓW - spotkanie
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co, dziewczyny? Zbliża się ostatni weekend czerwca wielkimi krokami.
> Proponuję spotkanko tam gdzie poprzednio - W Ogródku na Jagiellońskiej.
> Fanie tam :)
> W sobotę czy w niedzielę. Mnie tym razem wsio rawno :)
>
> MKatarynka, z uknutym nowym pomysem :)

A kiedy będzie nastepne spotkanie (lipcowe)? Bo teraz to już się wybiorę.
Dorfi

33. Data: 2005-07-19 13:11:37

Od: "Sylwia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i oczywiscie pytania, jak sie robi taki drobne kwiatuszki, jakie sa
> na ramce obrazka?

Kwiatuszki, to frywolitka: slupek, pikotka, slupek, pikotka itd.

pozdrawiam
Sylwia (Bialystok)

34. Data: 2005-07-22 00:10:24

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cwierkal obok tom go obfotagrofowala :) Taki odruch bezwarunkowy ;))

Kaila, fotkowa
--
http://www.prezenty.art.pl - Sklep internetowy - galeria rękodzieła
http://www.koronki.art.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

[szycie] suknia
(szydełko) co z tym swetrem
[Inne] Jeszcze o reprezentacji na Talk Show
POMOCY
Kolczyki