podkłady HR

1. Data: 2004-09-26 19:44:58

Temat: podkłady HR
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

planuję kupić nowy podkład- "zimowy". zajrzałam na wizaż i waham się między
Double Agent a Spectacular Heleny Rubinstein. czy któraś z Was stosowała te
podkłady i może je porównać? Zależy mi przede wszystkim na trwałości i
niezłym kryciu. dodatkowo podkład musi być niewidoczny. cera jest mieszana w
kierunku suchej (z wyjatkiem nosa). który będzie lepszy (a może polecicie mi
jeszcze jakiś inny?). Teoretycznie Spectacular powinien być trwalszy, a
Double Agent powinien nieco lepiej kryć, ale jak jest w praktyce? na
podstawie opisu producenta wybrałabym raczej spectacular, ale oceny na
wizażu
nie są aż taki entuzjastyczne w jego przypadku.

1. Data: 2004-09-27 09:28:55

Temat: Re: podkłady HR
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wizażu
> nie są aż taki entuzjastyczne w jego przypadku.

Ja miałam próbkę Agenta i byłam bardzo zawiedziona. W ogóle nie krył i był
bez rewelacji.Cere mam identyczną jak Ty.U mnie Diviniora jest najlepsza
tylko troche za sucha, no lae cóż.

Gosia

1. Data: 2004-09-28 06:18:51

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
niedobrze, bo miałam próbkę hr spectacular i wcale nie zasługuje na ta
nazwę. i liczyłam na double agent. no cóż, będę musiała poszukać próbki i
sama się przekonać.

1. Data: 2004-09-28 19:41:04

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> niedobrze, bo miałam próbkę hr spectacular i wcale nie zasługuje na ta
> nazwę.

Powaznie ? A dla mnie to jeden z najlepszch podkladow, jakie mialam w zyciu.
Ale fakt, kryjacy nie jest (mial byc ?)

Dunia
--
http://www.dunia77.republika.pl/magic_moments_pl.htm
http://www.dunia77.republika.pl/jeziora.html

1. Data: 2004-09-28 20:31:21

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powaznie ? A dla mnie to jeden z najlepszch podkladow, jakie mialam w
zyciu.
> Ale fakt, kryjacy nie jest (mial byc ?)
nie o krycie mi chodzi lecz o świecenie (wiem, wiem, nigdzie nie pisało, że
jest matujący- ale ja nie mam bardzo tłusej skóry). po nałożeniu wygląda
świetnie, ale potrzebuję przypudrować nos kilka razy w ciagu dnia. tak samo
miałam z podkładem revlon, który jednak "nieco" mniej kosztuje. miałam
nadzieję, że do podkładu za 180zł nie będę miała chociaż zatrzeżeń (choć
najchętniej wolałabym, żeby wręcz powlił mnie na kolana). cóż, bedę testować
double agent.

1. Data: 2004-09-29 08:09:05

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> nie o krycie mi chodzi lecz o świecenie (wiem, wiem, nigdzie nie pisało, że
> jest matujący- ale ja nie mam bardzo tłusej skóry). po nałożeniu wygląda
> świetnie, ale potrzebuję przypudrować nos kilka razy w ciagu dnia.

Jak widac, jak zwykle to zalezy od skory. Na mnie ten podklad lezy
swietnie, jak druga skora. Jestem bardzo zadowolona (dodaje, zeby nikt
sie nie zniechecil bez wyprobowania !) :))

D.
--
http://www.dunia77.republika.pl/magic_moments_pl.htm
http://www.dunia77.republika.pl/jeziora.html

Test programu AnoMail
perfumy-pytanie
Sephora Brown- woda
J'epill - depilator mechaniczny - co to???
Gdzie w Warszawie na aerobik ??