podobna czy nie?

1. Data: 2003-05-25 20:22:21

Temat: podobna czy nie?
Od: "davidoff" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy waszym zdaniem lepsze zycie jest z partnerka o podobnym charakterze, czy
o zupełnie różnym?
czy przeciwieństwa sie przyciągają?

i czy dobrze jest gdy partnerka ma takie same zainteresowania jak ja?

pozdrawiam
davidoff

1. Data: 2003-05-25 20:32:30

Temat: Re: podobna czy nie?
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

davidoff:
> ... czy przeciwieństwa sie przyciągają?

Bez watpienia nadmierna ciekawosc niejedna
para przyplacila juz nieudanym zwiazkiem.

Czarek

1. Data: 2003-05-25 21:26:48

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

davidoff
<d...@p...fm>
bar8mc$hpv$...@a...news.tpi.pl:

> czy przeciwieństwa sie przyciągają?

to literówka

powinno być: "podobieństwa się przyciągają"

p.

1. Data: 2003-05-25 23:48:06

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "davidoff" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> charakterze, czy o zupełnie różnym?
> czy przeciwieństwa sie przyciągają?
>
> i czy dobrze jest gdy partnerka ma takie same zainteresowania jak ja?

Wydaje mi sie, ze na ob aoytania mozna odpowiedziec: i tak i nie. To
zalezy co kto lubi.

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-05-26 06:06:13

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-25 użytkownik davidoff napisał :

> [...]
> charakterze, czy o zupełnie różnym?
> czy przeciwieństwa sie przyciągają?
>
> i czy dobrze jest gdy partnerka ma takie same zainteresowania jak ja?
Z badan wynika ze wieksze zdowolenie ze zwiazku wystepuje raczej przy
duzej ilosci podobienstw. A przynajmniej malej ilosci przeciwienstw ;)
Pozdrawiam.
zielsko

--
zielsko (niedojrzale)
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-05-26 16:42:24

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z badan wynika ze wieksze zdowolenie ze zwiazku wystepuje raczej przy
> duzej ilosci podobienstw. A przynajmniej malej ilosci przeciwienstw ;)

Bardzo jestem ciekaw jak (dokładnie) wyglądały takie badania.
Jaka była ich metodologia ?
MZ, to wieje lekkim zabobonem. Coś w znanym stylu, że jak "naukowiec" bardzo
chce coś udowodnić to, udowodni.

Pozdr.
puciek.

1. Data: 2003-05-26 17:54:15

Od: "Tomasz Cz." <l...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem poczatkujacy, jezeli chodzi o usenet. Prosze zatem o troche
wyrozumialosci przy ewentualnym czytaniu moich zle sformulowanych,
zawierajacych bledy postow.

Wracajac do tematu...
W krotychs "Charakterach" bylo na ten temat, ja przytocze tylko to, co
mi zostalo w glowie po lekturze:

Ponoc zwiazki miedzy osobami z duza liczba przeciwienstw sa bardziej
namietne, ale
spotegowane uczucia moga prowadzic do eksplozji/rozwerwania. Natomiast
zwiazki partnerow o podobnych cechach maja lepsze rokowania na
przyszlosc.

Tomasz Cz.
kontakt: l...@N...wp.pl

1. Data: 2003-05-26 18:53:16

Od: "davidoff" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzieki

1. Data: 2003-05-26 19:51:46

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-26 użytkownik puciek2 napisał :

> Bardzo jestem ciekaw jak (dokładnie) wyglądały takie badania.
> Jaka była ich metodologia ?
> MZ, to wieje lekkim zabobonem. Coś w znanym stylu, że jak "naukowiec"
> bardzo chce coś udowodnić to, udowodni.
A i jeszcze Aronson, Wilson, Akert rozd. 10 srt.117-120(?)
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-05-26 19:56:39

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo jestem ciekaw jak (dokładnie) wyglądały takie badania.
> Jaka była ich metodologia ?
> MZ, to wieje lekkim zabobonem. Coś w znanym stylu, że jak "naukowiec"
> bardzo chce coś udowodnić to, udowodni.
Maria Ziemska, Adamski, Fromm.
milego czytania. :)

--
zielsko (niedojrzale)
www.fotozielsko.prv.pl
Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

Daniel Ange, 23.V.2003
potrzebuje pilnie materialow na temat psychomanipulacji
psycholog w Krakowie
Prośba o pomoc - psychologiczne koncepcje jednostki
Takie tam