podobny zapach do Weneziii

1. Data: 2002-10-14 14:55:57

Temat: Re: podobny zapach do Weneziii
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czesio" wrote:

> Witam! Szukam zapachu zblizonego do Venezii Luary Biaggiotti. Obecnie
> zapach ten został wycofany,a bardzo go lubiłam. Oczywiście domyślam
> się , że identycznego nie znjdę, ale coś kojarzacego się.
> Pozdrawiam Katarzyna

Postaraj się dorwac kogos latającego samolotami,
jakis czas temu mimo wycofania go był nadal osiągalny na lotniskach w
sklepach wolnocłowych.

--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

1. Data: 2002-10-14 20:52:18

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten został wycofany,a bardzo go lubiłam. Oczywiście domyślam się , że
> identycznego nie znjdę, ale coś kojarzacego się.

Witaj

Zapytaj przez e-mail pana Karola:
p...@g...pl
On zajmuje sie sprzedaża wód (przeróżnych). Ja np. kiedys kupilam Donne
Sergio Tacchini (chyba tak sie to pisze). Szukalam w sklepach w Lodzi - to
nawet panie nie wiedzialy o co chodzi.

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-10-14 20:59:46

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie zapach ten został wycofany,a bardzo go lubiłam.

czasem warto zajrzec na takie strony, jak ta:)
http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7010205;7010001.htm

odlotowy fryzjer w wawie-ktos zna?
kremy dla 30 - latki
Ceny obciecia wlosow w Wellach
pielęgnacja cery 30 latki jak to ma wyglądać?
Fajne szmateksy w Krakowie?