podpaski-pytanie :P

1. Data: 2003-01-08 16:04:10

Temat: podpaski-pytanie :P
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie, w jakiej cenie sa podpaski ?
wygralem w kunkurcie 5 paczek :))) zdjecie ich moge wyslac na maila i nie sa
mi do niczego potrzebne, moglbym je odsprzedac osobie z warszawy za 10zl
(allegro) w sklad zestawu wchodza: (podpaski higieniczne z falbankami
"drainette", podpaski higieniczne z falbankami "extra softiplait", podpaski
Panty Slim "black&white", podpaski panty intima comfort i podpaski perfecta
blue), zdjecia opakowan moge przeslac na maila wsystkie podpaski sa nowe. Ja
jestem z Warszawy
oto link na allegro do podpasek:
Sprzedaje je bo jestem facetem, a podpaski dawac na prezent to troche glupio
:)))).

Mam do sprzedania jeszcze torbe/plecak bell'i , ktory rowniez wygralem w
konkursie:
oto i link do niego (cena wywolawcza 12zl, za 18zl kup teraz):

delfinek maskotka, rowniez nagroda z konkursu:

1. Data: 2003-01-08 17:10:38

Temat: Re: podpaski-pytanie :P
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL podpasek na allegro to jeszcze nie widzialam ;-)
> mniejwiecej od 1.80 do 3PLN sa w supermarketach

Potrzebuje pieniedzy, a dziewczynie jak juz pisalem glupio dawac ;)))
w jakims sklepie internetowym znalazlem podpaski: najtansze byly po 4,90
dlatego dalem cene 10zl minimalna za 5 paczek, zreszta sa rozne, do roznego
rodzaju bielizny :)
Pozdrawiam Argon i moze ktos z wawy zalicytuje :P dostarcze je do centrum,
albo na bemowie bo jestem z bemowa :))), nowe sa w sumie warto chyba kupic
:)))

1. Data: 2003-01-08 17:12:57

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> A licytacje podpasek bede sledzic z zapartym tchem, choc w udzialu w
> niej nie wezme. LOL Kupa smiechu.:-)

Nie bede rozdawal podpasek, mam konto -10zl na allegro:) wiec musze je
sprzedac, jakbym mial rozdac to bym wystawil na aukcje wielkiej orkiestry
swiatecznej pomocy :))) dzieci by mialy pozytek z podpasek :)))

> PS To jeden z lepszych postow jakie kiedykolwiek widzialem. Dzieki -
> zachowam go w pliku pdf.

Spytaj kolezanek czy nie chca kupic :)

1. Data: 2003-01-08 17:15:12

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawde sie nie obrazi! No chyba nie obrazilbys sie jakbys dostal
> "gumki " od kumpeli, no nie? Ja chyba nie...

Gumki chyba nie, ale jakby Ci kumpela dala zel do higieny intymnej dla
facetow :P:)))???
Podpaski to jednak taka rzecz, ktorej sie na prezent nie daje:), a jesli
daje to kup i daj na walentynki :)))

1. Data: 2003-01-08 17:16:07

Od: "Entity R." <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-08 17:04, Tako rzecze Argon :
> [...]
> :)))).

ROTFL podpasek na allegro to jeszcze nie widzialam ;-)
mniejwiecej od 1.80 do 3PLN sa w supermarketach

daj moze lepiej dziewczynie albo jakiejs kobiecie
z rodziny napewno sie przyda

pozdrowionka
Encja

1. Data: 2003-01-08 17:16:33

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Argon wrote:
> [...]
> wygralem w konkursie:
> oto i link do niego (cena wywolawcza 12zl, za 18zl kup teraz):
>
> delfinek maskotka, rowniez nagroda z konkursu:

Mimo wszystko radze dac w prezencie jakies kolezance ktora dobrze znasz.
Naprawde sie nie obrazi! No chyba nie obrazilbys sie jakbys dostal
"gumki " od kumpeli, no nie? Ja chyba nie...

A licytacje podpasek bede sledzic z zapartym tchem, choc w udzialu w
niej nie wezme. LOL Kupa smiechu.:-)

pzdr,
Przemo

1. Data: 2003-01-08 17:27:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Jan 2003 18:10:38 +0100, "Argon" <a...@a...net>
wrote:

> [...]
>albo na bemowie bo jestem z bemowa :))), nowe sa w sumie warto chyba kupic

no chyba by wypadalo, zeby byly nowe...

Trys ;)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-08 17:34:44

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gumki chyba nie, ale jakby Ci kumpela dala zel do higieny intymnej dla
> facetow :P:)))???

To zalezy od kogo. Od niektorych chetnie :-).

> Podpaski to jednak taka rzecz, ktorej sie na prezent nie daje:), a
> jesli daje to kup i daj na walentynki :)))

Na pewno dam, kazda oniemieje z zaskoczenia. Wierz mi zdziwko bedzie
pewne, chybauwiecznie to na zdjeciach. Lepsze to niz wszystkie
infantylne pluszowe serduszka :-).

Naprawde stary, mimo ze jestem facetem to placze. Ze smiechu ROTFL. Nie
bierz tego do siebie prosze, ale ten post jest jak wziety z Monty
Pythona :-). Aha, jak wkreciles sie w ten konkurs? Trzeba bylo cos z
wyslac? Pytam z ciekawosci, choc wiem, ze to pierwszy stopien do piekla.

pzdr,
Przemo

PS A moze by zrobil aukcje tu, na tej grupie? Chetnie zaplacilbym moze
nie za fajke pokoju, ale podpaski milosci LOL Mysle, ze konkurencja
bylaby ostra.

1. Data: 2003-01-08 17:49:37

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-08 17:52:00

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pythona :-). Aha, jak wkreciles sie w ten konkurs? Trzeba bylo cos z
> wyslac? Pytam z ciekawosci, choc wiem, ze to pierwszy stopien do piekla.

Odpowiedzialem na pytania :)))
dostalem podpaski, maskotke i plecak :) teraz chce sprzedac by miec kase np.
na kino i na oplacenie dlugu na allegro :)

> PS A moze by zrobil aukcje tu, na tej grupie? Chetnie zaplacilbym moze
> nie za fajke pokoju, ale podpaski milosci LOL Mysle, ze konkurencja
> bylaby ostra.

Nom moge je sprzedac takze osobom z grupy :)))
kto da wiecej tego podopaski :P

baza art deco - nigdzie nie ma :((((((
matowe wlosy - pomoc
Yardley