podpórki do książek -prosze o pomoc

1. Data: 2004-02-25 10:45:05

Temat: podpórki do książek -prosze o pomoc
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam wyszyć podpórki, które kiedyś były na meilaoidy. Takie na
plastikowej kanwie. Niestety okazało się, że schematy są nieczytelne a do
tego nie mam zdjęcia, więc nawet niczego się nie domyślę. Czy ktoś ma lepsze
schematy lub chociaż zdjęcie.
Gocha

1. Data: 2004-02-26 18:22:17

Temat: Re: podpórki do książek -prosze o pomoc
Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego nie mam zdjęcia, więc nawet niczego się nie domyślę. Czy ktoś ma lepsze

Nie wiem, czy moje wyrazniejsze ani czy to sa te same, ale wysylam.

Drożdżóweczka (Kraków)

na ryby... jak na grzyby ;)
juz nawet druty niepotrzebne...:-)
Ładniejsze niż stringi
Wzory na czapeczki robione na szydelku
Re: xxx: Udostepnie program w zamian za wzory