podróba? tak, podróba.

1. Data: 2005-05-17 11:19:21

Temat: podróba? tak, podróba.
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

49.html
Ciekawe gdzie jest to "w internecie". Coś mi się widzi, że to Allegro. 6mln
zł obrotu to kilkadziesiąt tysięcy sprzedanych buteleczek. I dlatego właśnie
nie kupuję szaneli na allegro.

Agata

1. Data: 2005-05-17 13:50:31

Temat: Re: podróba? tak, podróba.
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

49.html

a mowia ze bezrobotni to leniwi ludzie:)

> Ciekawe gdzie jest to "w internecie". Coś mi się widzi, że to Allegro. 6mln
> zł obrotu to kilkadziesiąt tysięcy sprzedanych buteleczek. I dlatego właśnie
> nie kupuję szaneli na allegro.

wiesz kupowac mozna tylko nie trzeba byc głupim zeby za 50 zl kupowac
takiego szanela .
p.

1. Data: 2005-05-18 11:32:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> wiesz kupowac mozna tylko nie trzeba byc głupim zeby za 50 zl kupowac
> takiego szanela .

Pewnie, lepiej kupić takiego (podróbę) za 200zł i być zadowolonym ;-)

Ewa

1. Data: 2005-05-18 13:43:51

Od: " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Pewnie, lepiej kupić takiego (podróbę) za 200zł i być zadowolonym ;-)

Chyba że ma się nadzieję kupić od złodzieja :D

1. Data: 2005-05-22 15:01:52

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora napisał/a w news:d6fgqm$2jt$1@inews.gazeta.pl:

> Chyba że ma się nadzieję kupić od złodzieja

Rzecz straszna. Ostatnio pani sędzia sądu okręgowego (czy jak mu tam)
dzieliła się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem w zakupach tanich
podkładów L'Oreala, skradzionych z perfumerii z Belgii. Świat się
kończy.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

Prezent - pomóżcie
PAS NEOPRENOWY jakie opinie?
Wawka - guam, fryzury ślubne
uzywanie "motylka" do cwiczen czy skuteczne
[chwalę] krem 100% pielęgnacji Ziaja