Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu Re: podszywanie sie na usenecie pod innego uzytkownika, przez uzywanie tego samego nicka to nieetyczna pratyka Nie jest znane Uzależnienie od Internetu

Re: podszywanie sie na usenecie pod innego uzytkownika, przez uzywanie tego samego nicka to nieetyczna pratyka Nie jest znane Uzależnienie od Internetu

From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.medycyna
Subject: Re: podszywanie sie na usenecie pod innego uzytkownika, przez uzywanie tego
samego nicka to nieetyczna pratyka Nie jest znane Uzależnienie od Internetu
Date: Tue, 16 Oct 2001 01:24:23 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl

Kaja napisał:

> I tak trzymaj...Dla jakiegoœ Jacka nie musisz się poniżać i zmieniać nicki,
> tylko dlatego, że ktoœ ma takie widzimisie.

Czego jestes agresywna i wprowadzasz w blad.
Przeciez na usenecie obowiazuje takze Usenet FAQ i netykieta,
zgodnie z ktora nalezy sie powstrzymac od podszywania sie na grupach pod
inne osoby.

Przeciez za granica dostosowanie nicka do grupy to nie jest zadne
ponizanie a obowiazujacy standard, na ktory reakcja jest zawsze
prawidlowa.
Jezeli ktos przychodzi pozniej na grupe z takim samym nickiem to
traktuje to jako oczywistosc, aby nie byl kojarzony z inna osoba i nie
podszywal sie pod nia.

I przeciez to nie jest zadne widzimisie, bo jest to podszywanie sie pod
inna osobe w dyskusjach na usenecie.

W przegladarce autor jest identyfikowany przez nicka, a czytnik czesto
nie rozroznia malych/duzych liter i nie bardzo rozumiem, ze w ogole
mozesz na grupie tolerowac takie podszywanie sie i do niego namawiac.

Dzisiaj jego zachecasz, a jutro ktos bedzie pisal bzdury jako inna Kaja
na medycyne.

> Na marginesie muszę dodać, że Expierd znowu pisze jako Dariusz (
> d...@p...onet.pl).

Musialem zmienic adres tylko z powodu podszywania sie osobnika "jacek"
piszacego na usenet od sierpnia 2001 ( dowodu dostarcza wyszukiwarka
http://www.deja.com/, po wpisaniu adresy e-mail osobnika "jacek")

> Pozdrawiam, Kaja

Zatem Kaju, to sa zle praktyki do ktorych namawiasz. Nieznane w
demokracji.
A co wiecej, w demokracji nietolerowane, a co dopiero propagowane.

Zanizylas poziom etyki grupy medycyna tolerujac podszywanie sie w
srodowisku lekarskim,
co moze byc uznane za zachecanie do poszywania sie np. pod Piotra i
innych