podwinięcie woreczka żółciowego?

1. Data: 2002-02-22 11:13:20

Temat: podwinięcie woreczka żółciowego?
Od: Piotr Skulski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dowiedziałem się właśnie, że moja córka cierpi na (cytuję) "podwinięcie
woreczka żółciowego". Ponieważ źródło tej informacji jest niemedyczne, a
nie mam możliwości pójścia z dzieckiem do lekarza (mieszka z matką, 200
km ode mnie), proszę o informację co to może być i ew. jakie są
przewlekłe konsekwencje, leczenie itp.

Pozdrawiam, Piotr S.

2. Data: 2002-02-22 12:57:17

Temat: Re: podwinięcie woreczkażółciowego?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Skulski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
[...]

nie ma pojecia co to moze byc...
ale wiem ze u czlowieka nie ma "woreczka zolciowego"

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-02-22 15:01:44

Od: Piotr S.<p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Am 2002-02-22, 13:57:17, napisał "WALDIM" <w...@a...pl> na
temat Re: podwinięcie woreczkażółciowego?:

> nie ma pojecia co to moze byc...

No to już nas jest dwoch...

> ale wiem ze u czlowieka nie ma "woreczka zolciowego"

No to świetnie. Czyli moje pytanie jest bezprzedmiotowe.

Dzięki.

P.

4. Data: 2002-02-22 20:26:32

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr S." wrote:

> No to już nas jest dwoch...

Trzech.
jotem

5. Data: 2002-02-22 22:08:09

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzech.

No co sie nabijacie?
Nie ma sie co dziwic ze 100% nie-medykow
pecherzyk zolciowy nazywa "woreczkiem", skoro
niejeden lekarz uzywa tego terminu..

pz

PS
A woreczek mamy - zoltkowy :o))

6. Data: 2002-02-23 12:05:19

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

cytat:
[...]

Dolegliwości o typie kolki żółciowej przy nie stwierdzonej kamicy pęcherzyka
żółciowego (bo tak się ten "woreczek" nazywa) mogą być spowodowane przez
nieuwidoczniony w badaniu ultrasonograficznym lub RTG złóg lub anomalię, a
raczej wariant anatomiczny "zagiętej" szyi pęcherzyka, który jest przyczyną
zastoju w nim żółci, jego okresowego powiększania i bólu. Wskazana
konsultacja chirurgiczna i rozważenie laparoskopowej cholecystektomii.
Oczywiście po uprzednim POTWIERDZENIU związku dolegliwości bólowych z
kształtem pęcherzyka.
Pozdrawiam
Adam Janiak

7. Data: 2002-02-25 18:50:52

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie wpadles na to ze nie wszyscy tu sa po medycynie i nie znaja
terminologii? 90 % ludzi w polsce powie woreczek , nie mowiac ze powie tak z
5 % lekarzy,
pozdrawiam Tichy

Chrapanie
Czy to astma?