podziemne życie budlei

11. Data: 2003-06-30 23:51:41

Temat: Re: podziemne życie budlei
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message
news:bdqfp4$4eu$6@nemesis.news.tpi.pl...

> Trzeba czytać dokładnie!!! Wg roślinę podebrałeś pod barem, a na niej
> etykietka to była reklama Budweisera dla Słowian.
> Może pisało: "Bud wleja da widi Nike"
> Tzn. Budwaisera wlej, wtedy uwidzisz Nike. Czyli parafraza polskiego: "nie
> ma brzydkich kobiet, tylko czasem alkoholu brak".

Tak ... Jak wiadomo, swiat rzeczywisty jest to halucynacja,
wywolana niedostateczna zawartoscia alkoholu we krwi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-07-02 06:40:40

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> > >
No

> Jezeli plaskie baldachowate, to raczej nie budleja.

Jeśli płaskie kwiatostany i teraz kwitnie na czerwono, to widzi mi się, że to
tawuła japońska. Moja 'Goldflame' też teraz tak kwitnie.

Majka

13. Data: 2003-07-03 07:12:07

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w> > "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> > >
> No i wzrost ok 40 cm.
kwiatostany i teraz kwitnie >na czerwono, to widzi mi się, że to
> tawuła japońska.
Trudno raczej pomylic budleje z tawula, chyba, ze z tawula (o ile nie myle
nazwy) wierzbolistna. Ta ma podluzne iscie, z daleko podobne do budlei i
podluzne kwiatostany, tez z daleka podobne do budlei. Wiekszosc kwitnacych
teraz trawul ma rzeczywiscie okragle, "plaskie" kwiatostany .
pik

14. Data: 2003-07-03 07:14:18

Od: "Gabriela Sakol" <g...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w > Witaj.
Nie bylem u Boguslawa stad moja wiedza o bukach jest zadna ale szukam
> ladnego, niewyskokiego drzewa/krzewu lisciastego i pomyslalem sobie ze
taki
> buk zwisly to mogloby byc to :-). Czy czerwonolistny to jest to samo co
> trojkolorowy? Mozesz napisac gdzie go kupilas a moze ktos poradzi gdzie na
> poludniowych krancach stolicy mozna po rozsadnych cenach zdobyc ladne
drzewo
> lisciaste?
> Tomek

Ja kupiłam na bardzo południowych krańcach stolicy, bo blisko Katowic. U pp.
Kapiasów w będzinie, bo jeszcze jacys są chyba w Goczałkowicach. Ale
zrozumiałam, że oni w tym przypadku są pośrednikami. Trójkolorowy jest
śliczny wczesną wiosną, później brzydnie, choć grzegorz Sapijaszko mówił, że
rosnąc w cieniu dłużej zachowuje ubarwienie. Natomiast zwisający ma
ładniejsze, bardziej błyszczące, większe liście. Co do tempa wzrostu niech
się wypowiedzą inni.
Gabi

Czym karmicie swoje rybki w oczku?
ciąć?